Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupuje zawsze płacąc przelewem tradycyjnym i od wczoraj nie umie , nie przechodzi na mojej konto bankowe, wyskakuje błąd z internetem, a mam połączenie cały czas z internetem. Dlaczego tak się dzieje
Kilka osób o tym problemie pisze, nie wiem co się dzieje, może ktoś lepszy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:36193405 Cześć. 🙂 Załącz proszę zrzuty ekranu komunikatów, które Ci się wyświetlają. 🙂 Standardowo wyczyść również pliki cookies i zaktualizuj przeglądarkę.
Widzę, że w ostatnich zamówieniach płatność została rozpoczęta, jednak chwile później anulowałaś zamówienie. Pamiętaj, że przelew tradycyjny może księgować się nawet do 5 dni roboczych.