anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelew tradycyjny

Client:36193405
#1 Nowicjusz#

Kupuje zawsze płacąc przelewem tradycyjnym i od wczoraj nie umie , nie przechodzi na mojej konto bankowe, wyskakuje błąd z internetem, a mam połączenie cały czas z internetem. Dlaczego tak się dzieje

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Kilka osób o tym problemie pisze, nie wiem co się dzieje, może ktoś lepszy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:36193405 Cześć. 🙂 Załącz proszę zrzuty ekranu komunikatów, które Ci się wyświetlają. 🙂 Standardowo wyczyść również pliki cookies i zaktualizuj przeglądarkę. 

Widzę, że w ostatnich zamówieniach płatność została rozpoczęta, jednak chwile później anulowałaś zamówienie. Pamiętaj, że przelew tradycyjny może księgować się nawet do 5 dni roboczych. 

oznacz moderatorów