Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, w dalszym ciągu nie dostałem informacji zwrotnej co dzieje się z moja przesyłka, od tygodnia jej status nie uległ zmianie, nadawca wysłał towar w dniu złożenia zamówienia. Proszę o szybką odpowiedz kiedy otrzymam swoją przesyłkę. Ostatni raz kiedy zamawiam przez Allegro One Box. ALE000066BEBABF
Pomaga telefon na numer 616306022 - dowiesz się może więcej. U mnie - też dostarczanie trwa ponad tydzień paczka nie widziała automatu, a już dwukrotnie była powtórnie awizowana i dwukrotnie przekierowywana do innego automatu. Nigdy więcej zielonych automatów.
To druga moja paczka z problemami w lutym.
@juzef_19 bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Wyjaśniamy już co się dzieje z Twoją przesyłką, ale jej nadawcą jest sprzedający, więc to on jest upoważniony do złożenia reklamacji w jej sprawie. W związku z tym skontaktuj się proszę z nim w sprawie tego zamówienia i poproś aby, złożył reklamację poprzez formularz reklamacyjny lub, aby zrzekł się roszczeń do paczki, wtedy również Ty będziesz mógł złożyć reklamację.