Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka mimo iż była adresowana do odbioru w Żabce trafiła na Pocztę Polską.Podobno Żabka odmówiła odebrania przesyłki.Czy można złożyć reklamację na przewoźnika?
Reklamację złóż nie u przewoźnika, tylko u sprzedawcy. To on jest stroną umowy z pocztą na dostawę pod konkretny adres, nie Ty.
sprzedawca powie: co ja pani(u) na to poradzę, zrobiłem co się dało 🙂 nie można oceniać sprzedawcy mając niemiłego listonosza 😛
@xyz96 zasadniczo sprzedawca składa reklamację, ale w przypadku, kiedy zrzeknie się praw do roszczeń, proces reklamacyjny może przejść na adresata, tak to wygląda na poczcie, nie wiem jak u innych przewoźników.
Co do punktów odbioru, miałem ostatnio również taki przypadek, że paczka zamiast do żabki powędrowała na pocztę - było z tego trochę nieprzyjemności, bo zostałem oskarżony przez kupującego, że to ja celowo ją tam wysłałem. Niestety plamę dała poczta - złożyłem reklamację, jak będzie odpowiedź to dam znać 🙂
@mikeza - nie czekaj na odpowiedź. Ja już taką odpowiedź mam, bo mi sprzedający przysłał. Reklamacja jest niezasadna, przekierowanie jest zgodne z regulaminem Pocztex-u, który akceptowałeś 🙂
@gpz500 a ja z nimi powalczę, mam 2 umowy (jedna już od 10lat) i zostawiam im kupę kasy, jak do tej pory nie odrzucili mi żadnej reklamacji, więc zobaczymy, może się uda chociaż zwrot opłaty wydębić 🙂
@gpz500 u mnie nie było nawet próby dostarczenia do punktu, a paczka była malutka, więc te argumenty raczej nie przejdą, zobaczymy co wymyślą 🙂
@mikeza - a kto powiedział, że moja była duża? PP - nie wierz im.
To był pakunek niewiele większy od etykiety.
@gpz500 na logikę powinni następnego dnia ponowić dostawę do punktu 🙂
@kostas11 - w interesach ja nie mam logiki, ja mam REGULAMIN PP! 🙂
@gpz500 ja bym to pomęczył bo nie znalazłem w regulaminie że mogą przekierować se, jak nie było miejsca powinien drugiego dnia ponowić dostawę 🙂
@kostas11 jest w regulaminie a raczej w załączniku do regulaminu .
2. 12Przekierowanie do odbioru w najbliższej placówce pocztowej, przesyłek przeznaczonych do odbioru w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym lub punktem partnerskim, odbywa się również w przypadku braku dostępności urządzenia samoobsługowego (np. awarii, przepełnienia) lub przekroczenia maksymalnych wymiarów lub masy przesyłek. W przypadku czasowej niedostępności punktu partnerskiego Poczta Polska przekaże przesyłkę do najbliższego punktu odbioru będącego placówką pocztową, o czym powiadomi odbiorcę SMS-em lub pocztą elektroniczną
Ja już też to przerabiałam i na nic reklamowanie .
@Kaliope_Brzeg regulamin jakiej usługi bo mam regulamin pocztex według mojej umowy z pocztą na paczki allegro i tam nie ma tego zapisu 😞 albo przeoczyłem 😞
A jeśli jest to trzeba to wymusić by kupujący się na to godzili, może zapis w regulaminach sklepów ?
@kostas11 ja mam na dysku tylko załącznik, który mi kiedyś podesłali.
Załącznik
do Regulaminu świadczenia usługi Pocztex w obrocie krajowym
Pocztex – szczegółowe warunki świadczenia usługi
Dotyczy jak rozumiem wszystkich usług Pocztex .
@Kaliope_Brzeg mam faktycznie jest taki zapis, to poczta reklamację odrzuca poprawnie, a co z kupującym.
Według mnie kupujący powinien się zapoznać z usługą jaką wybiera bo tym tokiem myślenia, skąd ma wiedzieć jak dostarczana jest paczka, ile awizowana oraz ile jest prób doręczenia każdy przewoźnik ma inaczej 🙂
Równie dobrze można obarczyć sprzedawcę za nie odebraną paczkę awizowaną 2 razy i leżącą na poczcie 14 dni 😞 Muszę zagłębić temat
@kostas11 powinien, ale już widzę jak kupujący czytają wnikliwie regulamin przewoźnika 🙂
@Kaliope_Brzeg dałaś wyrywki błędne 😞 więc dalej nie ma podstaw regulaminu do przekierowania paczki z przepełnionego punktu 😞
Ten paragraf dotyczy tylko maszyn 😞
§ 12
1. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 oraz § 11 ust. 1 i 2, przesyłka z opcją „Odbiór w punkcie”, przeznaczona do odbioru w punkcie partnerskim albo w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym, zostaje przekierowana do odbioru w najbliższej placówce pocztowej, ujętej w wykazie, o którym mowa w § 2 pkt 4, o czym powiadamia się adresata.
2. Przekierowanie do odbioru w najbliższej placówce pocztowej, przesyłek przeznaczonych do odbioru w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym, odbywa się również w przypadku braku dostępności urządzenia samoobsługowego (np. awarii, przepełnienia) lub przekroczenia maksymalnych wymiarów lub masy przesyłek.
A to jest o nadaniu paczek 😞
§5
1. Nadawca może nadać przesyłki z wykorzystaniem jednej z poniższych opcji:
1) Odbiór w punkcie - odbiór przesyłki:
a) nadanej w serwisie Ekspres 24, albo Kurier 48 - w punkcie odbioru będącym placówką pocztową wskazanym przez nadawcę,
b) nadanej w serwisie Kurier 48 jako przesyłka Kurier 48 standard – w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym wskazanym przez nadawcę,
c) nadanej w serwisie Kurier 48 jako przesyłka Kurier 48 standard oraz Ekspres 24 – w punkcie partnerskim wskazanym przez nadawcę,
z zastrzeżeniem § 2 pkt 4, po wcześniejszym powiadomieniu odbiorcy SMS-em lub pocztą elektroniczną o możliwości i miejscu jej odbioru; opcja dostępna i świadczona na wyraźne żądanie nadawcy.
W przypadku czasowej niedostępności punktu partnerskiego Poczta Polska przekaże przesyłkę do najbliższego punktu odbioru będącego placówką pocztową, o czym powiadomi odbiorcę SMS-em lub pocztą elektroniczną.
@kostas11 u mnie jest " przeznaczonych do odbioru w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym lub punktem partnerskim" . A Żabka to punkt partnerski chyba ?
@Kaliope_Brzeg w moim regulaminie jest to co wkleiłem i nie ma "lub punktem partnerskim"
Tak żabka to punkt partnerski, jutro pomęczę opiekuna bo jestem od lutego w trakcje podpisywania umowy na allegro paczki 🙂