anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka zwrotna do sprzedającego wróciła do kupującego

mgdpl
#1 Nowicjusz#

mam problem, ze zwrotem towaru. Próbowałam zwrócić zakupiony przedmiot przez kuriera DPD, ale na sortowni paczek uszkodzono etykietę z adresem sprzedającego w związku z czym przesyłka ponownie trafiła do mnie, a chcę nadal odesłać przedmiot w ramach Allegro smart. Czy można jakoś wygenerować nowa etykietę? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@mgdpl zgłoś reklamację do allegro bo to smart i ich usługa i wina DPD i niech Ci podeślą nową etykietę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mgdpl Proszę napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów