Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot z wysyłką do Paczkomatu. Po otwarciu przegródki okazało się że przedmiotu w niej nie ma. Zamknąłem przegródkę, zgłosiłem na ekranie paczkomatu "Mam uwagi do przesyłki". Zapłaciłem za przedmiot w ramach allegro pay. Zgłosiłem brak przesyłki także do Kupującego. Czy mam prawo prosić o ponowne wysłanie przesyłki, a reklamacją niech zajmie się Sprzedający? Jak to ogarnąć? Nie mam 400 zł na ponowny zakup przedmiotu, jest mi on potrzebny do pracy - więc nie chcę składać reklamacji jako kupujący i czekać aż InPost ją rozpatrzy.
Na paczkomacie masz numer na infolinie InPostu i tam mogłeś zadzwonić i zgłosić problem . Czy ty jako kupujący zgłosisz reklamację czy sprzedawca to i tak trzeba będzie poczekać na wyjaśnienie . Skontaktuj się też ze sprzedawcą ,może znajdzie lepsze rozwiązanie dla ciebie.
@mikku poinformuj proszę sprzedającego o tej sytuacji. Przesyłkę u przewoźnika reklamuje nadawca, czyli sprzedający. Jeśli konsument kupi przedmiot od przedsiębiorcy, w ramach proponowanych przez sprzedającego metod dostawy, wówczas to przedsiębiorca, czyli sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo uszkodzenia towaru (lub jego zaginięcia) aż do momentu, w którym kupujący odbierze przesyłkę.
A jak przesyłka ma już status: odebrana, a adresat twierdzi ,że skrytka była pusta?
@Ero2-Hit-Market jeśli jesteś przedsiębiorcą w takim przypadku musisz dowieść ,że przesyłka została dostarczona prawidłowo , wiążąca w sprawie jest decyzja przewoźnika .
Dowodem nie jest tracking paczki ? Dysponuję również prawidłową etykietą.
@Ero2-Hit-Market Zgłasza kupujący w momencie odebrania przy paczkomacie i uważasz że to paczka odebrana i już Ciebie nic nie obchodzi?
Prawidłowo ja nadałem , kurier odebrał, zawiózł do sortowni a potem umieścił w paczkomacie. Adresat odebrał wg Inpost. Miałem jechać razem z kurierem i dopilnować procesu dostarczenia ?
@Ero2-Hit-Market klient zgłasza problem , Twoim obowiązkiem jest to wyjaśnić .
@Ero2-Hit-Market jeśli sprzedałeś jako firma to 1 reklamacja u przewoźnika 2 zgłoszenie na policję kradzieży. Napisz kupującemu że skladasz do przewoźnika reklamacje o zabezpieczenie nagrań z paczkomatu z dnia i godziny odbioru bo automat ma kamery i że zgłaszasz na policje kradzież po otrzymaniu nagrań z monitoringu
Allegro po otwarciu dyskusji przez klienta wymusiło na mnie zrzeczenie sie roszczeń od Inpost. Teraz to adresat czeka na reklamację i ewetualny zwrot zapłaty.
Bic brawa Ci, pozbyłeś się problemu a ciekawe co będzie jak przewoźnik odrzuci reklamacje i to jest całkiem realny scenariusz> co wówczas?
@LEW433 jak to co od 12 lutego protect nie obejmuje zagubionych paczek i uszkodzeń w transporcie allegro zalatwiło kupujacego na cacy tak jest jak się studentów na obslugę klienta puszcza bez szkolenia
Szczerze nie przypominam sobie takiej sytuacji tu na Allegro, co to za konsultant> ręce opadają. Zobaczysz że będą z tego jeszcze "problemy".
Ooo to konsultant popłynął ostro ciesz się
Czy to nowe wytyczne Allegro> waszych konsultantów?: Allegro po otwarciu dyskusji przez klienta wymusiło na mnie zrzeczenie sie roszczeń od Inpost. Teraz to adresat czeka na reklamację i ewetualny zwrot zapłaty. Tak pisze sprzedający. A co jak przewoźnik odrzuci reklamację, co z kupującym i co ma czekać 30dni? naprawdę?: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 teraz za późno nie przyznają się do błędu to sprzeczne z polityką korpo
@la_nika wypowiesz się???🤗
@Ero2-Hit-Market to kupująca poprosiła o zrzeczenie się prawa do dochodzenia roszczeń, nie Allegro, my poprosiliśmy, abyś złożył reklamację u przewoźnika.
Po zrzeczeniu się praw (na prośbę kupującej) stała się ona jedyną stroną upoważnioną do prowadzenia reklamacji z przewoźnikiem.
Poprosiliście żebym złożył reklamację jako Nadawca do Inpost , a jednocześnie sugerując mi zrzeczenie sie roszczeń pozbawiliście mnie szansy ma odszkodowanie bo prawo do niego ma teraz tylko Adresat. Jak on nic nie dostanie to ja tym bardziej.
A tak na przyszłość: Jak Nadawca może ( bo jak sie okazuje powinien?!) udowodnić dostarczenie skuteczne przesyłki do paczkomatu i jej odbiór ? Przecież to Inpost np. posiada zapis z monitoringu , wystarczy więc po jego analizie potwierdzić w przypadku reklamacji czy doszło do skutecznego odbioru! Dlaczego allegro i przewoźnik obarczają tym nadawcę lub adresata ?