anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przyszła przesyłka, jest w punkcie, ale nie mogę odebrać, nie dostałam smsa z kodem odbioru.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44513860
#7 Wielbiciel#

Przyszła przesyłka do wybranego punktu, ale nie mogę jej odebrać, bo nie dostałam smsa z kodem odbioru. Czy istnieje możliwość pominięcia tego kodu , lub dostęp do niego w jakiś inny sposób? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
lusia124
#8 Zapaleniec#

Zadzwoń na infolinię. 

oznacz moderatorów
Client:44513860
#7 Wielbiciel#

Zamiast SMS przyszedł mail z kodem odbioru... więc już załatwione, dobrze, że mnie tknęło sprawdzić maila. 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@Client:44513860 a nr telefonu jest prawidłowy. Bo u mnie takie sytuacje są najczęściej, jak klient poda zły numer.

Jeśli telefon jest ok, to można napisać maila do poczty (kontakt@poczta-polska.pl)

i poprosić o wysłanie ponownie smsa, tylko musi to zrobić nadawca z tego co pamiętam.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów