Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jakiś czas temu zamówiłam podkłady epoksydowe do samochodu na kwotę ok. 93 zł. + Kw 9,99
Po odebraniu paczki i otwarciu, okazało się, że Sprzedający wysłał mi 3 produkty firmy K2 i rękawiczki o łącznej wartości ok. 40 zł.
Po napisaniu do niego wiadomości o pomyłce, napisał żebym zrobiła zwrot ale wydawało się to dla mnie niezbyt korzystne, bo znowu musiałabym płacić za przesyłkę (wysłanie paczki do niego) i poprosiłam, żeby uregulował obie płatności za przesyłkę. Na forach tutaj proponowane było zrobić reklamacje, jeśli dostałam produkt nie ten, który zamówiłam. Dlatego też ponownie napisałam do niego tym razem prosząc o reklamację. W odpowiedzi dostałam
"Dziękuję za wiadomość.
Niewłaściwy towar proszę odesłać darmowym zwrotem zgodnie z procedurą poniżej
https://allegro.pl/pomoc/faq/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost-qzgozD4kgux
Towar zostanie wymieniony lub dokonamy zwrotu pieniędzy ( informację proszę wpisać w zwrocie )
Przepraszamy za pomyłkę"
Niby wszystko fajnie, ale obawiam się trochę o koszty wysyłki. Czy będę je musiała ponosić ponownie i czy zostaną mi zwrócone pieniądze za kw przy zamówieniu i przy zwrocie?
Zwrot w smarcie jest darmowy i nie płacisz za niego . Sprzedawca powinien wysłać prawidłowy towar na własny koszt.