anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przywrócenie zakupu do zakładki

Dalamar1
#8 Zapaleniec#

Witam.

Proszę o ponowne przywrócenie ostatnich zakupów od [edycja] z dnia 09/06. w zakładce kupione.

Muszę wykonać zwrot  jednego z zakupionych asortymentów, a niestety bez aktywnej listy zakupów, którą usunąłem nie mogę  wygenerować kodu na bezpłatny zwrot.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Radomir  

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dalamar1 Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale na koncie, z którego tutaj piszesz, nie ma zakupu od takiego Sprzedającego. W tym konkretnym dniu nie ma też zamówień od innych Sprzedających. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dalamar1
#8 Zapaleniec#

mój nick allegro: Dalamar1

[edycja]
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dalamar1 Tak, znam Twój nick, ponieważ loginy na Allegro Gadane są takie same jak na Allegro, ale tak jak mówiłam na tym koncie nie ma takiego zakupu. Sprawdź proszę w powiadomieniach mailowych numer oferty, z której skorzystałeś i podaj mi go proszę. W ten sposób postaram się ustalić szczegóły tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dalamar1
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

Dalamar1
#8 Zapaleniec#
Twój zakup
z dnia 9 czerwca 2021, 11:33
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dalamar1 Dziękuję, w przypadku tego zamówienia znaleźliśmy błąd, nad którego naprawą aktualnie pracujemy. Przepraszam Cię za tę sytuację, gdy tylko uda nam się rozwiązać ten problem, zakup będzie widoczny w Twojej zakładce Kupione. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dalamar1
#8 Zapaleniec#

Witam.

Czy  jest szansa, że dziś ten problem będzie rozwiązany?

Zależy mi na tym, bo muszą zrobić zwrot omyłkowo wysłanego towaru.

Dziękuję za pomoc.

Radomir

oznacz moderatorów

Dalamar1
#8 Zapaleniec#

Widzę, że lista jest już w zakładkach "kupione". Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Radomir

oznacz moderatorów