przywrócenie zakupu do zakładki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Proszę o ponowne przywrócenie ostatnich zakupów od [edycja] z dnia 09/06. w zakładce kupione.
Muszę wykonać zwrot jednego z zakupionych asortymentów, a niestety bez aktywnej listy zakupów, którą usunąłem nie mogę wygenerować kodu na bezpłatny zwrot.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Radomir
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalamar1 Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale na koncie, z którego tutaj piszesz, nie ma zakupu od takiego Sprzedającego. W tym konkretnym dniu nie ma też zamówień od innych Sprzedających.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mój nick allegro: Dalamar1

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalamar1 Tak, znam Twój nick, ponieważ loginy na Allegro Gadane są takie same jak na Allegro, ale tak jak mówiłam na tym koncie nie ma takiego zakupu. Sprawdź proszę w powiadomieniach mailowych numer oferty, z której skorzystałeś i podaj mi go proszę. W ten sposób postaram się ustalić szczegóły tego zamówienia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
|

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalamar1 Dziękuję, w przypadku tego zamówienia znaleźliśmy błąd, nad którego naprawą aktualnie pracujemy. Przepraszam Cię za tę sytuację, gdy tylko uda nam się rozwiązać ten problem, zakup będzie widoczny w Twojej zakładce Kupione.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Czy jest szansa, że dziś ten problem będzie rozwiązany?
Zależy mi na tym, bo muszą zrobić zwrot omyłkowo wysłanego towaru.
Dziękuję za pomoc.
Radomir

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widzę, że lista jest już w zakładkach "kupione". Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Radomir