Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co można zrobić jeśli wszystko jest ok do czasu odtworzenia skrytki. Kupiłam mleko i kaszki dla dziecka za prawie 200 zł, a skrytka była pusta. Nie ma na paczkomacie żadnej opcji żeby zgłosić problem . I że nie ma przesyłki...
@Urszula650 jest w paczkomacie możliwość złożenia reklamacji, napisz do sprzedawcy niech zgłosi reklamację a i sam zadzwoń może zostało na aucie u kuriera ?
Jest taki guzik Mam uwagi do paczki
Szukałam jakiejkolwiek opcji zgłoszenia problemu i nic w paczkomacie nie było 😕.
Do czasu odbiory towaru odpowiada sprzedający, zgłoś mu problem.
Oczywiście napisałam do sprzedającego że paczki nie ma w skrytce, nie mam jeszcze żadnej odpowiedzi.
Na pewno otwarła Pani właściwą skrytkę?. Na ekranie paczkomatu była możliwość odznaczenia problemu, trzeba czytać opisy.
Ktoś widział xgz? Czy na zawsze już zginął 😀
@Halfrunt Zaginął ,a winą tego zapewne zostaną obarczeni sprzedawcy.
Też miałem pytać co się stało bo jakaś taka cisza tutaj, żadnych klótni itd 🤣
@Urszula650 inpost czy allegro one?
InPost, pierwszy raz mi się to zdarzyło, miałam do nich duże zaufanie.😑
Dzień dobry,
w takich sytuacjach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy przygotować 24 cyfrowy numer paczki, będzie potrzeby do sprawdzenia statusu przesyłki.
Już paczka odnaleziona, zostanie ponownie nadana. Nie wiadomo dlaczego wraca do nadawcy. 🤔
@Urszula650
Nie wiadomo dlaczego wraca do nadawcy
Tak bywa, gdy np. gdy ulegnie uszkodzeniu, albo nie zmieści się do paczkomatu.
InPost nie robi sobie z tego nic, jeden ogólnopolski telefon na infolinię oraz kompletnie niekompetentni pracownicy infolinii. W dniu dzisiejszym miałem identyczny przypadek , skrytka od paczkomatu pusta. Zamówiony towar przepadł. Dzwonię - reklamacja i czas na rozpatrzenie 30dni , z prośbą o kontakt do oddziału miejscowego usłyszałem że nie ma możliwości kontaktu z oddziałem , z prośbą o kontakt do kuriera który umieszczał paczkę w paczkomacie usłyszałem że nie ma możliwości kontaktu do kuriera. Dramat i tyle - jak w Polskim urzędzie , proszę dzwonić pod numer ... Ogólnie nie polecam.
W pełni się zgadzam. Markują działania reklamacyjne.
Otrzymałam odpowiedź na reklamację, że wszystko było jak należy. Czyli firma uważa, że jeśli skrytka była pusta, to OK.
Nic sobie firma z tego nie robi. Odpowiedzi na reklamację nie odnoszą się do zarzutu.