Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Historia pewnego prezentu dla dziecka na Mikołaja:
Otworzyłem dyskusję ze Sprzedawcą, aby poinformować o stanie rzeczy. Obiecał, że wyśle jeszcze raz przesyłkę, jak odbierze zwrot, chce, żebym to ja śledził historię przysyłki i dał mu o tym znać. Czy jak nadawca odbierze przesyłkę, to zobaczę nowy status w historii przesyłki? Ile na to czekać?
Czy ktoś miał podobną historię i może coś doradzić? Czy mogę coś tu jeszcze zrobić?
@InPost z cyklu "wpadki Inpostu" - odcinek n-ty
@gilbeert Tak, gdy paczka zostanie odebrana pojawi się nowy status w śledzeniu przesyłki.
@gilbeert Ciebie to nie interesuje, nie doszło do wydania rzeczy. Wydanie jest wtedy, gdy weźmiesz paczkę do ręki. Sprzedawca odpowiada za nią do tego momentu. Gdyby doszło do wydania, musiałby Ci to udowodnić. Bardzo dobrze, że otworzyłeś Dyskusję. Możesz domagać się ponownej wysyłki lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Niepotrzebnie kontaktowałeś się z InPost, trzeba było do razu składać reklamację sprzedawcy. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować takie informację takie jak: numer przesyłki, opis zawartości oraz numer telefonu kontaktowego.
Po otrzymaniu powyższych informacji zweryfikujemy sprawę i skierujemy zgłoszenie do oddziału celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
To prawda, status "dostarczona" powinno się zgłosić u dostawcy i sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Jeśli odbierzesz przesyłkę, to wg prawa pocztowego nabywasz prawo do reklamacji usługi, jednak zleceniodawca nadal także odpowiada za przesyłkę. Składasz reklamacje u dostawcy i sprzedającego z zrzeczeniem się dalszych czynności reklamacyjnych w stosunku dostawcy na rzecz sprzedawcy. Sam niejednokrotnie się spotkałem, że niby została dostarczona a okazywało się potem że niby kurier zostawił u sąsiada a raz nawet że na aucie została a sam nie dojechał bo coś tam lub mu się adresy pomyliły.
Ostatecznie paczka wróciła do nadawcy. Status w historii przesyłki nie zmienił się, nadal jest "Zwrot do nadawcy". Z @InPost nikt się ze mną do tej pory w tej sprawie nie skontaktował, ani razu - nie ogarniają. Tyle dobrego, że nie ukradli przesyłki. Na szczęście trafił mi się uczciwy Sprzedawca i dogadałem się na zwrot wpłaty. Następnym razem w takim przypadku robię jak napisał @xyz96. Dzięki za reakcję.
Wszystkim, udanych zakupów!
Z InPost nikt się ze mną do tej pory w tej sprawie nie skontaktował, ani razu - nie ogarniają. Tyle dobrego, że nie ukradli przesyłki.
Super 🙂
Bo Inpost w przypadku zwrotów nadaje nowy numer przesyłki i kupujący nie będzie go widział.
przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji.
W celu weryfikacji poruszonej kwestii prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem wysłania zgłoszenia na adres pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy podać numer przesyłki oraz datę kontaktu z naszą infolinią. Prosimy też o podanie numeru telefonu. W porozumieniu z Nadawcą można też zgłosić reklamację.
Reklamacje można zgłosić poprzez:
1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.
to chyba serio jakiś bot pisze xD
@domkar04 Zawsze lepiej jak się z kimś gada.😁
Hm... odbierałeś przesyłkę w paczkomacie - odebrałeś "powietrze". Czy nacisnąłeś na ekranie przycisk, że są jakieś problemy z dostarczoną paczką? Przecież taka informacja wyświetla się na ekranie. To przecież jest normalna procedura odbioru przesyłki w paczkomacie - oczywiście xyz96 "zapomniał " Cię o tym poinformować - zapewne nigdy nie odbierał przesyłki z paczkomatu, a wszystko zna z teorii.
Mam taką samą sytuację, sprawa zgłoszona u nadawcy i dostawcy. Czekam. Co do opcji problemów z przesyłką na paczkomacie to po wciśnięciu pojawia się komunikat, czy otworzyć skrytkę ponownie, więc i tak nic nie wnosi to do sprawy. U mnie dodatkowo bylo tak, że dzwonila do mnie Pani u której w skrytce byla moja paczka, zadzwoniła na infolinię, otwarto kolejną skrytkę i włożyła tam podobno paczkę. Piszę podobno, bo Pani mowi, ze tak zrobila, ale na infolinii mowią, że mogło tak nie być, bo nie ma o tym żadnego info przypisanego do mojej paczki, a podobno pojawia się automatycznie. Paranoja. Czy komuś udało się otrzymać paczkę po czymś takim? Czy oni zwracają do nadawcy automatycznie??
Ja miałem taką podobną sytuację.
Córki zamawiały coś, dostawa paczkomatem. Pojechałem, odbieram - otworzyły się 2 skrytki, wyciągam paczki i wrzucam do auta. W domu otwieramy paczki - w jednej jest towar, którego nikt nie zamawiał - patrzę na etykietę - to była przesyłka do kogoś innego. Dzwonię do odbiorcy i ten przyjechał sobie do mnie odebrać. Mówił, że gdy chciał odebrać swoją paczkę, to mu się skrytka nie otworzyła. Kolejny błąd systemu InPost.
Ciekawe, co by było, gdybym sobie "przytulił" ten towar...
Ciekawe, co by było, gdybym sobie "przytulił" ten towar...
Przywłaszczenie, bezpodstawne wzbogacenie i pewnie inne paragrafy by się znalazły 🙂
@AGD-SERVICE Bardzo duże problemy są teraz z otwieraniem skrytek, nawet kurierzy mają problemy. Drzwi się obwieszają, przymarzają i efekty są. Oczywiście bałagan jest także, jak wszędzie.