Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Historia pewnego prezentu dla dziecka na Mikołaja:
Otworzyłem dyskusję ze Sprzedawcą, aby poinformować o stanie rzeczy. Obiecał, że wyśle jeszcze raz przesyłkę, jak odbierze zwrot, chce, żebym to ja śledził historię przysyłki i dał mu o tym znać. Czy jak nadawca odbierze przesyłkę, to zobaczę nowy status w historii przesyłki? Ile na to czekać?
Czy ktoś miał podobną historię i może coś doradzić? Czy mogę coś tu jeszcze zrobić?
Temat rzeka widzę. Dobry wieczór.
Wczoraj poszłam do swojej multi skryti. Otwiera się i zdziwienie. Albo paczka ma szatkę niewidkę albo jej nie ma. Odrazu spod Paczkomatu dzwonię na infolinię. Przeszukają paczkomat. Dzwonilam dzisiaj znowu zapytać się co z tym fantem. W paczkomacie nic nie ma jest wydana dyspozycja przeszukania oddziału. Dla mnie dramat. Nie wiem co robić. Otworzyłam dyskusje na allegro odrazu żeby mieć ślad. Na szczęście wszystkie rozmowy Inpost nagrywa i jest kamera że nic nie biorę. Ale szkoda czasu i nerw. Może ktoś ma jakieś doświadczenia aktualne i podpowie jak działać.
@Client:43793583 Zaryzykowałbym wartość 10 tych przesyłek, że bez nakazu sądu lub policji po zwróceniu się o dowód w sprawie, tych rozmów nie masz szans nawet odsłuchać a co dopiero w jakikolwiek sposób otrzymać ich kopie 😉 No i takie rozmowy czasem ulegają jakimś uszkodzeniom bądź zostają usunięte przez awarie systemu 😄 😉
Złożyłaś oficjalną reklamacje? Powinnaś i zrzec się praw do niej na rzecz sprzedawcy aby rozwiązał sprawę. Normalnie, sprzedawca powinien Ci wysłać drugą nową a sam złożyć reklamacje usługodawcy lub sam się pomęczyć z reklamacją.
W dyskusji mam tak napisać? Że zrzekam się praw do paczki?
@InPost Jeśli składasz reklamacje do inpostu, to robisz to według wymaganych procedur przez nich wówczas po złożeniu wysyłasz im i sprzedawcy pismo o zrzeczeniu się praw do dalszej reklamacji na rzecz wysyłającego (sprzedawcy) gdyż w czasie w którym przesyłka została zagubiona, była własnością sprzedawcy, wysyłającego a Ty odbiorcą i tylko świadkiem zaistniałej sytuacji. O tej procedurze powinien Cię sprzedawca poinformować, bo jest optymalnie najszybsza i najwygodniejsza dla Ciebie i sprzedawcy.
Aktualnie to Ty chyba sobie tylko prowadzisz z nimi niezobowiązujące rozmowy. Masz jakieś potwierdzenie o przyjęciu przez nich reklamacji?
Mam formularz zgłoszenia reklamacji.
Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa jest wyjaśniana przez oddział obsługujący dany paczkomat.
W przypadku braku zmiany statusu przesyłki bardzo prosimy o ponowienie kontaktu z Działem Obsługi Klienta podając numer przesyłki lub zgłoszonej interwencji. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane a w razie konieczności ponownie eskalowane.
Poniżej dostępne formy kontatku:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Dziś miałem podobną sytuację powiadomienie o przesyłce skrytka pusta
dzwoniłem na infolinię , mam nadzieje że się znajdzie
Niestety miałem podobną sytuację już trzykrotnie w ciągu około 2 lat. Jedna przesyłka znalazła się u kogoś innego (zadzwonił i poinformował, że ma moją przesyłkę i odebrałem osobiście). Druga odnalazła się po interwencji w innej skrytce. Trzecia zaginęła i miałem duże problemy z odzyskaniem pieniędzy, reklamacja ciągnęła się kilka miesięcy. Inpost stwierdził, że przesyłka została odebrana i koniec. Zapisu wideo nie udostępnili. Słałem pismo za pismem i nic to nie dawało. Na szczęście klient był wyrozumiały i przesłał oświadczenie z opisem sytuacji i w końcu zwrócili środki. W innym wypadku zostałby sąd. Nie wiadomo ile oni trzymają te zapisy wideo więc jest duża szansa, że nic bym w sądzie nie ugrał.
W sumie ginących paczek w Inpost jest całkiem sporo biorąc pod uwagę ich ilość. Właściwie pod tym względemy działają jak Poczta Polska. Tylko na poczcie łatwiej udowodnić, że przesyłka nie dotarła.
Ja już po.
1. Natychmiastowy telefon do inpost - przeszukali paczkomat paczek nie znaleźli
2. Reklamacja e mail do inpost + otwarcie dyskusji z sorzedajacymi.
3. Przeszukany oddział in post - paczek nie znaleziono uznali za zaginione.
4. Wysłano informacje do sprzedających o przeprowadzonej interwencji Inpost jeden oddał pieniążki sprzedający zgodnie z moim zadaniem drugi ponownie wysłał towar.
Jedyny minus to nerwy w tym wszystkim. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Inpost jednak namieszał paczka niby się znalazła ale zmieniła status na zwrot do nadawcy na infolinii proszą o kontakt z nadawcą tylko nie wiem po co
Dzisiaj ja znalazłem się w podobnej sytuacji. Dwie paczki włożone do jednej multiskrytki. Otrzymałem info z aplikacji. Brak SMS z kodem. Udałem się pod paczkomat. Otworzyła się skrytka i nic, powietrze. Telefon do inpost i zgłosiłem sprawę. Napisałem również do sprzedających. Co jeszcze mam zrobić? Stwierdzam że od dzisiaj nagrywam odbiory przesyłek.
Miałem podobną sytuację. Po wykonaniu w paczkomacie wszystkich czynności w celu odebrania przesyłki usłyszałem dżwięk otwarcia skrytki.Zajrzałem do niej ale.... niestety była pusta więc ją zamknąłem i próbowałem skontaktować się z Inpostem. Miałem szczęście bo w tym czasie podeszła klientka której opowiedziałem swoją historię.Ta zauważyła,że skrytka jest otwarta / to była inna skrzynka/ i była w niej moja przesyłka.Ktoś nie zamknął skrzynki a ja próbowałem odebrać paczkę nie z tej skrytki.Myślę,że skrytki powinny zamykać się automatycznie po jej opróżnieniu.
@Slawek_le10 przyznam się - że sam miałem identyczną sytuację
też pomogła inna osoba 🙂
część paczkomatów wyświetla na ekranie graficzne paczkomat i obraz jaka skrytka się otworzy
teraz na to patrzę nauczony doświadczeniem