anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zamiast przesyłki pusta skrytka w paczkomacie InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
gilbeert
#7 Wielbiciel#

Historia pewnego prezentu dla dziecka na Mikołaja:

  • 4 gru 2020, 20:00 - otworzyłem pustą skrytkę w paczkomacie, zamiast mojej przesyłki, odebrałem powietrze, przesyłka w historii uzyskała status 'Dostarczona'
  • 4 gru 2020, 20:04 - @InPost przyjął telefonicznie moje zgłoszenie problemu - niby obiecali wyjaśnić, skontaktować się, ale nie odezwali się nijak do dzisiaj
  • 6 gru 2020, 10:54 przesyłka uzyskała status 'Zwrot do nadawcy' - zauważyłem to przypadkowo jeszcze raz przeglądając historię przesyłki

Otworzyłem dyskusję ze Sprzedawcą, aby poinformować o stanie rzeczy. Obiecał, że wyśle jeszcze raz przesyłkę, jak odbierze zwrot, chce, żebym to ja śledził historię przysyłki i dał mu o tym znać. Czy jak nadawca odbierze przesyłkę, to zobaczę nowy status w historii przesyłki? Ile na to czekać?

Czy ktoś miał podobną historię i może coś doradzić? Czy mogę coś tu jeszcze zrobić?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32
Client:43793583
#7 Wielbiciel#

Temat rzeka widzę. Dobry wieczór. 

Wczoraj poszłam do swojej multi skryti. Otwiera się i zdziwienie. Albo paczka ma szatkę niewidkę albo jej nie ma. Odrazu spod Paczkomatu dzwonię na infolinię. Przeszukają paczkomat. Dzwonilam dzisiaj znowu zapytać się co z tym fantem. W paczkomacie nic nie ma jest wydana dyspozycja przeszukania oddziału. Dla mnie dramat. Nie wiem co robić. Otworzyłam dyskusje na allegro odrazu żeby mieć ślad. Na szczęście wszystkie rozmowy Inpost nagrywa i jest kamera że nic nie biorę. Ale szkoda czasu i nerw. Może ktoś ma jakieś doświadczenia aktualne i podpowie jak działać. 

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:43793583 Zaryzykowałbym wartość 10 tych przesyłek, że bez nakazu sądu lub policji po zwróceniu się o dowód w sprawie, tych rozmów nie masz szans nawet odsłuchać a co dopiero w jakikolwiek sposób otrzymać ich kopie 😉 No i takie rozmowy czasem ulegają jakimś uszkodzeniom bądź zostają usunięte przez awarie systemu 😄 😉

Złożyłaś oficjalną reklamacje? Powinnaś i zrzec się praw do niej na rzecz sprzedawcy aby rozwiązał sprawę. Normalnie, sprzedawca powinien Ci wysłać drugą nową a sam złożyć reklamacje usługodawcy lub sam się pomęczyć z reklamacją.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Client:43793583
#7 Wielbiciel#

W dyskusji mam tak napisać? Że zrzekam się praw do paczki? 

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@InPost Jeśli składasz reklamacje do inpostu, to robisz to według wymaganych procedur przez nich wówczas po złożeniu wysyłasz im i sprzedawcy pismo o zrzeczeniu się praw do dalszej reklamacji na rzecz wysyłającego (sprzedawcy) gdyż w czasie w którym przesyłka została zagubiona, była własnością sprzedawcy, wysyłającego a Ty odbiorcą i tylko świadkiem zaistniałej sytuacji. O tej procedurze powinien Cię sprzedawca poinformować, bo jest optymalnie najszybsza i najwygodniejsza dla Ciebie i sprzedawcy.

Aktualnie to Ty chyba sobie tylko prowadzisz z nimi niezobowiązujące rozmowy. Masz jakieś potwierdzenie o przyjęciu przez nich reklamacji?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Client:43793583
#7 Wielbiciel#

Mam formularz zgłoszenia reklamacji. 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:43793583 

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa jest wyjaśniana przez oddział obsługujący dany paczkomat. 
W przypadku braku zmiany statusu przesyłki bardzo prosimy o ponowienie kontaktu z Działem Obsługi Klienta podając numer przesyłki lub zgłoszonej interwencji.  Zgłoszenie zostanie zweryfikowane a w razie konieczności ponownie eskalowane.

Poniżej dostępne formy kontatku:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów
krispfdz
#7 Wielbiciel#

Dziś miałem podobną sytuację powiadomienie o przesyłce skrytka pusta

dzwoniłem na infolinię , mam nadzieje że się znajdzie

 

oznacz moderatorów
Puzonix
#12 Orędownik#

Niestety miałem podobną sytuację już trzykrotnie w ciągu około 2 lat. Jedna przesyłka znalazła się u kogoś innego (zadzwonił i poinformował, że ma moją przesyłkę i odebrałem osobiście). Druga odnalazła się po interwencji w innej skrytce. Trzecia zaginęła i miałem duże problemy z odzyskaniem pieniędzy, reklamacja ciągnęła się kilka miesięcy. Inpost stwierdził, że przesyłka została odebrana i koniec. Zapisu wideo nie udostępnili. Słałem pismo za pismem i nic to nie dawało. Na szczęście klient był wyrozumiały i przesłał oświadczenie z opisem sytuacji i w końcu zwrócili środki. W innym wypadku zostałby sąd. Nie wiadomo ile oni trzymają te zapisy wideo więc jest duża szansa, że nic bym w sądzie nie ugrał.

W sumie ginących paczek w Inpost jest całkiem sporo biorąc pod uwagę ich ilość. Właściwie pod tym względemy działają jak Poczta Polska. Tylko na poczcie łatwiej udowodnić, że przesyłka nie dotarła.

oznacz moderatorów
Client:43793583
#7 Wielbiciel#

Ja już po. 

1. Natychmiastowy telefon do inpost -  przeszukali paczkomat paczek nie znaleźli

2. Reklamacja e mail do inpost + otwarcie dyskusji z sorzedajacymi.

3. Przeszukany oddział in post - paczek nie znaleziono uznali za zaginione.

4. Wysłano informacje do sprzedających o przeprowadzonej interwencji Inpost jeden oddał pieniążki sprzedający zgodnie z moim zadaniem drugi ponownie wysłał towar. 

Jedyny minus to nerwy w tym wszystkim. Dziękuję wszystkim za pomoc. 

oznacz moderatorów
krispfdz
#7 Wielbiciel#

Inpost jednak namieszał paczka niby się znalazła ale zmieniła status na zwrot do nadawcy na infolinii proszą o kontakt z nadawcą tylko nie wiem po co

oznacz moderatorów
TOBI_TK
#2 Obserwator#

Dzisiaj ja znalazłem się w podobnej sytuacji. Dwie paczki włożone do jednej multiskrytki. Otrzymałem info z aplikacji. Brak SMS z kodem. Udałem się pod paczkomat. Otworzyła się skrytka i nic, powietrze. Telefon do inpost i zgłosiłem sprawę. Napisałem również do sprzedających. Co jeszcze mam zrobić? Stwierdzam że od dzisiaj nagrywam odbiory przesyłek. 

oznacz moderatorów
Slawek_le10
#2 Obserwator#

Miałem podobną sytuację. Po wykonaniu w paczkomacie wszystkich czynności w celu  odebrania przesyłki usłyszałem dżwięk otwarcia skrytki.Zajrzałem do niej ale.... niestety była pusta więc ją zamknąłem i  próbowałem skontaktować się z Inpostem. Miałem szczęście bo w tym czasie podeszła klientka której opowiedziałem swoją historię.Ta zauważyła,że skrytka jest otwarta / to była inna skrzynka/ i była w niej moja przesyłka.Ktoś nie zamknął skrzynki a ja próbowałem odebrać paczkę nie z tej skrytki.Myślę,że skrytki powinny zamykać się automatycznie po jej opróżnieniu.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Slawek_le10 przyznam się - że sam miałem identyczną sytuację

też pomogła inna osoba 🙂

część paczkomatów wyświetla na ekranie graficzne paczkomat i obraz jaka skrytka się otworzy

teraz na to patrzę nauczony doświadczeniem

oznacz moderatorów