Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
możecie - bardzo proszę - sprawić żeby sprzedający WYŁĄCZYLI opcje automatycznej odpowiedzi ?!?!?!?
wiem ze wymagacie tego do Super sprzedawcy... zeby odpowiadać klientom szybko ...
ALE to jest autoodpowiedz ktrara NIC nie wnosi !!!!
totalnie bez sensu !!!!!
tylko wkurza mnie że dostaje NATYCHAMIST (auto)odpowiedz że odpowiedzą mi natychmiast jak będą mogli...
to jest totalnie bez sensu !!!!!
mam nadzieje ze przeczyta to ktos myslący.
@jurek-s Wiesz że Sprzedający są karani przez Allegro za brak szybkiej odpowiedzi? Tzw "jakość" która wpływa na wyniki sprzedaży.
Wiem, ale to mozna zmienić na odpowiedź np. w ciągu 8 h roboczych od zadanego pytania.
co mi daje autoodpowiedź ? guzik.
@jurek-s Czyli na pytanie zadane o 21.00 muszę odpowiedzięć do 05.00 dnia nastepnego. Najlepiej jak nie będe spał , bo może komuś > jakiemuś "kupującemu" wpadnie do głowy zadać pytanie w nocy. Strasznie poroniony i bezsensowny pomysł. Zastosujmy kartezjańska metodę "myślę, więc jestem" przed napisaniem czegoś.
8 godzin roboczych od zadanego pytania
zadaje pytanie o 21.
czy to jest Twoja godzina robocza ? nie
Twoja godzina robocza zaczyna się pewnie o 8 dnia następnego
i wtedy liczy się te 8 godzin, do 16
o, bardzo fajną zasadę wspomniałeś.
jeszcze ją stosuj 😛
@jurek-s Ja stosuję. Przez kilka lat zadałem może ze 20 pytań, albo i tego nie > najczęsciej już po zakupie o podanie nr. przesyłki do monitorowania > jak sprzedający nie wpisał.
niżej Ci odpisałem 🙂
Edit, o widze ze wciecia nie robi 🙂
Zgadzam się ale tak ratują się sprzedający przed "naganą" od Allegro.🙁
wiem, narzucone przez allegro zasady są głupie.
@jurek-s
możecie - bardzo proszę - sprawić żeby sprzedający WYŁĄCZYLI opcje automatycznej odpowiedzi ?!?!?!?
Jeżeli pytanie jest skierowane do Allegro - to prawdopodobna odpowiedź jest taka, że mogą - ale nie chcą.
Mieli plan, aby odpowiedzi autoresponderem nie były brane pod uwagę, ale projekt upadł i na chwilę obecną posługiwanie się autoresponderem w celu omijania regulaminowego wymogu szybkich odpowiedzi na wiadomości od Kupujących - nie jest niezgodne z tzw. "zasadami Allegro".
Przychylam się. To niemerytoryczne, a sprawia tylko, że sprzedawcy, którzy faktycznie szybko odpowiadają kupującym są niewystarczająco nagradzani.
Pomysł dobry ale trzeba by było również przyblokować możliwość zadawania pytań np. w godzinach nocnych bo sporo osób wtedy zadaje pytania a sprzedawca też chce odpocząć i nie tracić na statystykach.
Odpowiedzi na pytania zadane sprzedającym w soboty i niedzielę też są automatyczne. Do poniedziałku czekasz na rzetelną odpowiedź. Gdzie tu sprawiedliwość, kiedy inni sprzedawcy nie mają autoodpowiedzi i tracą punkty ( jak ja :))?
pytania należy móc zadawać zawsze.
"karana" powinna być odpowiedź pozniejsza niż np. następne 8 h robocze.
jak zadam pytanie w piątek o 23 to te 8 h robocze upłynie dopiero PN o 16 (np. 8:00+8h)
oczywiście jak sprzedający nie ma co robić w weekend to może odpowiadać, miło.
Samo allegro stosuje ten sam system 😀
@jurek-s Dostajesz później właściwą odpowiedź > po jakimś czasie ?
@CHECINIAKI A kto Ci broni zainstalować "autorespondera" ?
@jurek-s Czyli sprzedającemu już nic nie wolno ? Jaśnie Pan pyta, i natychmiast musi być odpowiedź na temat. A coś się stanie jak odpowiedź będzie trochę później. To Allegro wymusza natychmiastowe odpowiedzi, pod grożba utraty jakości sprzedaży. Najlepiej pisać w nocy, niektórzy nawet dzwonią lub piszą sms-y. I to jest ok, bo to robi "kupujący", który akurat ma kaprys i nie liczy się z tym, że ktoś może chce odpocząć. Ten pomysł jest totalnie bez sensu !!!!!
Do statystyk powinna być liczona odpowiedź sprzedającego a nie autorespondera.
@CHECINIAKI A po czym można poznać kto napisał odpowiedź ? Czyli jeszcze wprowadzić podpis zaufany do odpowiedzi ?
a co takie negatywne nastawienie ? + niezrozumienie tego co pisze ?
ja się czepiam głupich zasad allegro, ktore skutkują masowym ustawianiem autoodpoiwedzi przez sprzedających. nie zależy mi na szybkiej odpowiedzi. ja po prostu nie chce autoodpowiedzi.
jeśli allegro chce "wpływać" na szybkość odpowiedzi to niech np. sprawdza czy była odpowiedź w ciągu kolejnych 8 godzin roboczych (pytam w Piątek o 23, czas na odpowiedź jest np. do 16 w PN)
a moja irytacja jest spowodowana tym że dostaje z mojej poczty SMS ze mam nowego maila , lece odczytać, a tam autoodpowiedz z allegro ... i tak kilka razy dziennie.
ustawienie w koncie kupującego ("nie chce p..ch autoodpowiedzi") też załatwiło by sprawę.
zanim się napisze że coś jest totalnie bez sensu trzeba wpierw to coś zrozumieć...