anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pytanie - do allegro !!!!

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

możecie - bardzo proszę - sprawić żeby sprzedający WYŁĄCZYLI opcje automatycznej odpowiedzi ?!?!?!?

wiem ze wymagacie tego do Super sprzedawcy... zeby odpowiadać klientom szybko ...

ALE to jest autoodpowiedz ktrara NIC nie wnosi !!!!

 

totalnie bez sensu !!!!!

tylko wkurza mnie że dostaje NATYCHAMIST (auto)odpowiedz że odpowiedzą mi natychmiast jak będą mogli...

to jest totalnie bez sensu !!!!!

 

mam nadzieje ze przeczyta to ktos myslący.

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

Ziolko39
#21 Demiurg#

@jurek-s Tak jak napisał @smerfujemy > A po czym można poznać kto napisał odpowiedź ? Czyli jeszcze wprowadzić podpis zaufany do odpowiedzi ?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@jurek-s Zablokuj swoje powiadomienia sms i będzie po kłopocie. Będziesz sprawdzał poczte tylko wtedy, kiedy sam bedziesz chciał > ale Ty byś chciał "zjeść ciastko i mieć ciastko"

Jak zakładałeś konto na Allegro to musiałeś zaakceptować regulamin > zakładając, że go przeczytałeś > czyli zgodziłeś się na zasady Allegro > to teraz nie możesz mieć pretensji o ich zasady

Masz trzy możliwości          1. nie zadawać pytań       2. Wyłączyć powiadomienia sms             3. Zlkiwidowac konto na Allegro    

Dalsza dyskusja nie ma sensu > nikt dla jednej osoby nie zmieni zasad > a jak chcesz to możesz napisać w sekcji "zgłoś swój pomysł" tą propozycję. Tutaj to już tylko bezsensowne "bicie piany" 

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

opcje to ja doskonale wiem jakie mam. 

zalożyłem ten temat zeby zobaczyć czy te durne zasady przeszkadzają większej ilości osób a nie po to żeby dostawać niechciane rady co mogę z moim kontem zrobić... 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@jurek-s Tak ,automatyczne odpowiedzi przeszkadzają i mało wnoszą do tematu ale by ich nie było gdyby klienci nie zadawali pytań w nieodpowiednich porach i gdyby sprzedawcy nie byli karani za czas  odpowiedzi . TO NIE WINA SPRZEDAWCÓW tylko allegro i klientów którzy nie rozumieją zasad z jakimi mierzą się sprzedawcy ,bo to nie SPRZEDAWCA wymyślił te zasady tylko jest to jego deska ochronna .

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

ale ja to wszystko wiem

ten temat nie jest skierowany do sprzedawców tylko do idlotów z Allegro.

 

ale sie z jednym nie zgodzę. po to kupuje na allegro zebym mogl kupić kiedy chce, pisać (maila) kiedy chce. rownież o 4 w nocy.

 

a sprzedający powinien mieć pelne prawo odpowiedzieć w odpowiednim dla siebie czasie - np. w najbliższym dniu roboczym

 

to co trzeba zmienić to podejście allegro.

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

w sumie nie jest wazne po jakim czasie. wiem ze jest weekend, ja piszę w nocy, nie wymagam cudów. 

odpowiedź może być wtedy jak sprzedający znajdzie czas.

ja po prostu i jedynie nie chce dostawać autoodpowiedzi. 

tyle, tylko tyle i aż tyle.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@jurek-s Niestety, ale z powodu wymagań Allegro nie masz wyboru. Tzn. masz > nie zadawaj pytań 😂

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

i właśnie te wymagania allegro chce zmienić.

bo są głupie

bo mi przeszkadzają

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@jurek-s To czekaj tatka latka, az kobyłka zdechnie. Allegro ma dużo bardziej głupich wymagań > wiele osób na AG pisało o ich zmianie > np. system komentarzy > i Allegro nic z tym nie robi > więc napewno głos jednego wołającego na puszczy nie zmieni systemu odpowiedzi > bo mi przeszkadzają

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@jurek-s Dla ciebie to proste pytasz w nocy i oczekujesz odpowiedzi w wolnej chwili a przez te kilka godzin sprzedawca traci na jakości czasu na odpowiedź i jego towar jest gorzej widoczny i ma mniejszą sprzedaż . Przez takie osoby które zadają pytania w nieodpowiednich porach sprzedawcy musieli wykupić na własny koszt programy do automatycznych odpowiedzi by nie popaść w bankructwo . Gdyby każdy klient zadawał pytania tylko w godzinach pracy sklepu (te są zwykle podane w wiadomościach o sprzedającym) to sprzedawcy nie musieli by bulić na wykup takich programów  . Za taki obraz rzeczy odpowiada allegro ,twórca takich zasad i punktacji sprzedawcy.

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

i wlasnie to jest glupie

 

towaru w nocy tez mam nie kupować ?

albo oczekiwać że za dwie h bedzie wysłany, niewazne ze jest 3cia w nocy ?!?

 

"gdyby każdy klient ..."

to o ktorej ktoś cos nie ma nic do rzeczy

takie gadanie jest bez sensu

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@jurek-s nikt tu nie ma do Ciebie pretensji po prostu allegro wprowadza jakieś wyśrubowane terminy a sami odpowiadają na wiadomości po 2 dniach 😞 a od sprzedawców wymagają żeby odpowiadali w 4 godziny 😞 potem leci po statystykach, więc zostają automaty co mi też się nie podoba ale co zrobić, będzie jeszcze gorzej 🙂

Progi

Wymagany próg
Wynik
3h 59min i mniej
Super
7h 59min i mniej
Dobry
15h 59min i mniej
Neutralny
między 16 h a 23h 59min
Wymaga poprawy
24h i więcej
Nieakceptowalny
________
Κώστας
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Wystarczy zaliczać wszystkie odpowiedzi napisane w ciągu 24h i nie wliczać weekendów. Teraz przez tę kretyńską punktacje o obliczanie czasu odpowiedzi jest tylko sajgon. Nie powinno się zliczać czy ktoś odpisuje średnio w ciągu 20 min czy 5 godzin. Ludzie czasem śpią nawet Ci z allegro, a jak nie to niech najpierw udowodnia, ze oni nie muszą spać....xD. Wszystko co w ciągu 24h nie licząc weekendów powinno być OK. Większość odpowiedzi i tak będzie szybciej. Ten dłuższy czas to raczej dla firm pracujących pracujących w określonych godzinach. W tej chwili autoodpowiedzi i tak nie są żadną odpowiedzią i nic nie pomagają. Jak komuś zależy na szybszej odpowiedzi i nie może czekać to i tak się tym nie zadowoli tylko pójdzie do konkurencji odpisującej szybciej. Pisanie do 2-3 sprzedawców oferujących to samo i kupienie od tego co pierwszy odpisał nie jest niczym dziwnym. Wyjdzie na to samo tylko bez spamu i stresu...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież weekendy się nie wlicza.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Gdzie pisze, że weekendy się nie wlicza? A urlopy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
@CHECINIAKI Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni, które klienci wysłali poprzez Pytanie do Sprzedającego. Odpowiedzi powinny zostać udzielone:
  • mejlowo – na zaszyfrowany adres mejlowy klienta o domenie @allegromail.pl lub
  • przez Centrum Wiadomości.

Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

Klientom zależy, aby otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej – dlatego mogą być zawiedzeni, jeśli muszą na nie czekać ponad dobę. Terminowe odpowiedzi na ich wiadomości to świadectwo zaangażowania i profesjonalizmu sprzedawcy.

oznacz moderatorów

jurek-s
#9 Pomysłodawca#

ja nie wiem co allegro chce osiagnac

i mam to szczerze w dupie

 

ja, jako klient NIE CHCE dostawać autoodpowiedzi. bo nic mi nie dają. 

a cokolwiek chce głupie allegro osiągnąć to przez autoodpowiedzi kompletnie tego nie osiąga

glupie do kwadratu. 

 

EDIT

to tak jakby właściciel sklepu (stacjonarnego) se wymyślił żeby sprzedawcy mówili zawsze grzecznie dzień dobry jak ktoś wchodzi.

więc co robia sprzedawcy ? instalują automat mówiący "dzien dobry" jak fotokomórka zasygnalizuje że ktoś się w drzwiach pojawił... 

taki poziom głupoty

 

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@jurek-s  Masz przykład z życia : pytanie wysłane ok 1 nad ranem w niedzielę, ok 7 nad ranem email - że jeżeli sprzedający tak nieprofesjonalnie traktuje kupujących i nie odpowiada, to ta osoba nic już tutaj nigdy nie kupi bo to jest olewanie kupujących. Miłego.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów