Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić jeśli sprzedawca wysłał mi paczkę , paczka przyszła do mnie i sprzedawca wysłał mi email że wystąpiła pomyłka w liczeniu i mam dopłacić 40 zł.
Pomyłka w liczeniu czego?
Nie musisz niczego dopłacać.
@zofiaz87 Jego sprawa, niczego nie dopłacaj! Także rzeczy powinien sprzedający ustalić przed wystawieniem, ewentualnie przed wysłaniem.
@zofiaz87 jeśli zapłaciłaś kwotę umówioną podczas zawierania transakcji to nie musisz nic dopłacać
ALE!
@komis-bell mogło się przytrafić w przypadku pobrania ,że została wpisana inna niższa kwota , wówczas wypadałoby różnicę uregulować .
@mdrogeria Oczywiście masz rację - w wypadku błędnej kwoty pobrania różnicę należy uregulować.
to czemu zakładasz z góry "nie dopłacać"?
@AGLOPRIMA2 Bez bicia przyznaję się, że nie pomyślałem o pobraniu.
Myślałem o sytuacji w której sprzedający np. błędnie oszacował koszty wysyłki i musiał dopłacić.
Zadzwoń do sprzedawcy, dopytaj się o co chodzi.
Czasami zdarzają się pomyłki, ktoś coś źle wpisał choćby w pobraniu czy w cenie.
Trzeba być uczciwym.
Miałam osobiście sytuację, walnęłam się w pobraniu: zamiast 125 wpisałam 1,25. klientka płaciła kartą kurierowi, nie zwróciła uwagi na kwotę. Wyjaśniłyśmy, ona sprawdziła ile faktycznie zapłaciła, różnicę dopłaciła.
Rożnie bywa i nie można zakładać, że wszystko jest złą wolą sprzedawcy