Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, chciałem zapytać o blokowanie zwrotów produktów. Czy sprzedający może zaznaczyć opcję "brak zwrotu" pomimo sprzedaży produktu, który nie jest w żaden sposób spersonalizowany, szybko psujący się czy "trwale łączony z innym produktem"? Generalnie chodzi o to, że zakupiłem 4 bliźniacze przedmioty celem "dopasowania" pasującego, a teraz w momencie chęci zwrotu okazało się, że Sprzedający zaznaczył opcję braku zwrotu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Dawid!
Podaj może link lub o jaki przedmiot chodzi?
Natomiast jeśli nie było tam żadnego dopasowania pod Ciebie produktu np. grawerowania ucinania itp. To nie powinien robić problemów ze zwrotem.
@ShockHunter Nie odznaczył po zakupie, przegapiłeś taki zapis. Daj link do oferty to Ci odpowiemy czy ten produkt możesz zwrócić czy nie.
Tak, niestety przegapiłem ten zapis bo nigdy nie natknąłem się na zablokowany zwrot. Teraz będę ostrożniejszy- co nie zmienia faktu, że jest to produkt w żaden sposób nie personalizowany pode mnie i nie powinno być problemu ze zwrotem. Ten sprzedający ma zablokowane zwroty na wszystkie produkty.
https://allegro.pl/oferta/adapter-sruba-zabezpiecz-zlodziejka-bmw-wzor-47-13499439709
@ShockHunter Nie do końca wiem dlaczego brak zwrotu, proponuje otworzyć dyskusję, masz tam pomoc Allegro i wyjaśnienie sprawy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@ShockHunter zakladaj dyskusję bo śruba nie ma ograniczeń w prawie zwrotów chyba ze kupowałes komplet to powinieneś zwrocić komplet. Do tego ma źle wpisane prawa do reklamacji gdzie rękojmia 1 rok wedlug jakich on to przepisów wpisał to nie wiem