anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Chwilowo nie dokończysz zakupu"

Client:79464605
#2 Obserwator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy mógłbym prosić o odblokowanie możliwości zakupu? Dostałem powiadomienie o potrzebie weryfikacji moich danych ale nie dostałem żadnego kontaktu czy na maila czy przez allegro.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79464605 Czy możesz wskazać dokładną treść komunikatu? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:79464605
#2 Obserwator#

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Natomiast jeśli próbuję wypełnić formularz odpala się zwykły formularz kontaktowy.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79464605 Dziękuję, już się tym zajmuję. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:81058308
#1 Nowicjusz#

Mam dokładnie ten sam problem

oznacz moderatorów

mrachnenko
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mrachnenko W jet chwili problem nie powinien już występować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Gothrid
#7 Wielbiciel#

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

Mam taki sam komunikat. Nie mogę dokonywać zakupów... Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Gothrid widzę, że możesz już dokonać zakupu na swoim koncie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:119540253
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Witam, na moim allegro wyskakuje komunika

"Chwilowo nie dokończysz zakupu To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." 

nie dostaję zadnych emaili/wiadomosci z weryfikacją a nie mam pojęcia, dlaczego taki komunikat wyskakuje.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119540253 @Client:81058308 już działam w sprawie tych blokad na Waszych kontach. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119540253 @Client:81058308 wracam do Was z informacją, że możecie już bez przeszkód dokonywać zakupów na Allegro. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

bubbles47
#2 Obserwator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Poproszę o odblokowanie mojego konta. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów.

oznacz moderatorów

bubbles47
#2 Obserwator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry. Poproszę o odblokowanie mojego konta. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów

oznacz moderatorów

tompred
#8 Zapaleniec#

Ja również proszę o odblokowanie możliwości zakupów.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@tompred widzę, że możesz już dokonać zakupu na swoim koncie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

ploma
#11 Animator#

Jak widzę moderacja działa błyskawicznie😀😀😀. Post z 24-11-2024. Odpowiedź raptem po 6 miesiącach😂

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ploma cenna złośliwość. Dzięki.

Miałem odpowiedzieć @Gothrid, który napisał odpowiedź w wątku wczoraj. A moja wiadomość do @tompred to pomyłka (edytowałem wątek).

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

ploma
#11 Animator#

@gdvorek W żaden sposób nie chciałem urazić. Ale pomyślałem sobie, ze skoro Allegro od nas wymaga odpowiedzi jak najszybciej to powinno działać w dwie strony 🙂 Miłego dnia.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ploma również miłego dnia! 🌞

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów