Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy mógłbym prosić o odblokowanie możliwości zakupu? Dostałem powiadomienie o potrzebie weryfikacji moich danych ale nie dostałem żadnego kontaktu czy na maila czy przez allegro.
@Client:79464605 Czy możesz wskazać dokładną treść komunikatu?
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Natomiast jeśli próbuję wypełnić formularz odpala się zwykły formularz kontaktowy.
@Client:79464605 Dziękuję, już się tym zajmuję.
Mam dokładnie ten sam problem
Dzień dobry. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów.
@mrachnenko W jet chwili problem nie powinien już występować.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam, na moim allegro wyskakuje komunikat
"Chwilowo nie dokończysz zakupu To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
nie dostaję zadnych emaili/wiadomosci z weryfikacją a nie mam pojęcia, dlaczego taki komunikat wyskakuje.
@Client:119540253 @Client:81058308 już działam w sprawie tych blokad na Waszych kontach.
@Client:119540253 @Client:81058308 wracam do Was z informacją, że możecie już bez przeszkód dokonywać zakupów na Allegro.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Poproszę o odblokowanie mojego konta. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Poproszę o odblokowanie mojego konta. Mam dokładnie ten sam problem i nie mogę opłacić swoich zakupów
Ja również proszę o odblokowanie możliwości zakupów.