anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"You have been blocked" - brak mozliwości wejścia na stronę www.allegro.pl

Arkadia_OK
#11 Animator#

Witam,

Allegro wprowadza jakąś paranoję.
Jakieś pseudo inteligentne algorytmy blokują dostęp normalnym użytkownikom do systemu.

Od kilku godzin za każdym razem przy wejściu na allegro.pl dostaję komunikat po angielsku:

You have been blocked
Why this blocking? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:

  • you are browsing and clicking at a speed much faster than expected of a human being
  • something is preventing Javascript from working on your computer
  • there is a robot on the same network (IP 185...........) as you
If something does not work please let us know.

ID: 4ef29f3f-..........................

Żadne z tych wyjaśnień nie są prawdziwe, a odpowiedzi na zgłoszenie brak...
Czy tylko ja tak mam ...???

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50

Arkadia_OK
#11 Animator#

@nat_not 

...i po raz kolejny "You have been blocked".
Jak nie jestem zalogowany, to prawie za każdym razem, a po zalogowaniu czasami.
Tym razem nie mogę wyświetlić swoich "ulubionych" ofert.

Czy na prawdę od kilku miesięcy nie możecie sobie z tym poradzić ?
Może trzeba zmienić dostawcę oprogramowania od zabezpieczeń...? 

You have been blocked-2023-05-17.jpg

oznacz moderatorów

Client:48718804
#7 Wielbiciel#
I'm using Firefox that is set up to block facebook and tiktok tracking widgets. That was literally my only crime. Now I'm permanently blocked from accessing allegro.cz using any browser or device.
 
I was forced to make multiple purchases outside Allegro. Even if there actually are bots accessing your website, I seriously doubt they cause bigger monetary loss than this blocking.
 
Other big players (like tidal.com) figured this long time ago and ditched Cloudflare antibot. I'm using many online stores and Allegro is the only site that is blocking me at the moment.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48718804 I received your email so I'm working with this blockade on your account. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:48718804
#7 Wielbiciel#

Thank you very much!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48718804 I'm sorry that you had to wait for my answer, but I just received an information that this problem is caused by your browser, so please download the newest version and update it. Also, please check that you don't use any plug-ins that may interfere with the operation with Allegro.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

yoda2k
#7 Wielbiciel#

Wiecie co, to jest jakaś paranoja, od lat korzystam z allegro i nigdy problemów nie było, dziś wchodzę i BUM, blokada taka sama jak opisywali poprzednicy, poerwszy raz coś takiego widzę, nie działa tylko strona allegro! inne strony działają normalnie, ehhhh, a co ciekawe na Edge działa normalnie tylko na FF jest problem także gratuluję, i nie, nie będę przesyłał żadnych zrzutów ekranów, itd, itp, najwyżej przestanę korzystać z allegro.

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@yoda2k Twoje konto na Allegro jest aktywne. Przed chwilą to sprawdziłam. Jeśli masz problem z dostępem do naszej platformy proszę Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookie. To może rozwiązać niektóre problemy. Jest to zalecane przez nas rozwiązanie, ponieważ zapisane dane w pamięci przeglądarki lub aplikacji są czasami powodem takich błędów.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

yoda2k
#7 Wielbiciel#

Ja dobrze wiem, że moje konto jest aktywne, nie potrzeba do tego szklanej kuli, nie mogę tylko korzystać z Waszej platformy na FF, na Edge i Chrome działa bez problemu, a że korzystam do codziennej pracy wyłącznie z FF nie będę zmieniał przyzwyczajeń specjalnie dla allegro, Wasze "zabezpieczenia" utrudniają korzystanie z platformy zwykłemu końcowemu użytkownikowi a wyczyszczenie cache i temu posobne to pierwsze co zrobiłem, ba nawet przejrzałem wszelkie ustawienia FF itp., itd. Najśmieszniejsze jest, że aby odpowiedzieć na  Pani posta musiałem skorzystać z Edge, bo na FF już się nie mogłem nawet tu zalogować a wcześniej mogłem, także problem się pogłębia.

oznacz moderatorów

nita100
#7 Wielbiciel#

Mam to samo. Czyszczenie przeglądarki nie pomaga. Co dziwne bez problemu zalogowało mnie tutaj.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@yoda2k zależy mi, aby pomóc. Dlatego w pierwszej kolejności sprawdź proszę, czy posiadasz najnowszą wersję przeglądarki. Jeśli nie, proszę o jej zaktualizowanie. Poniżej wysyłam stronę, na której możesz sprawdzić najnowszą wersję przeglądarki, z której korzystasz: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/firefox. 

Jeżeli jest ona aktualna, zweryfikuj proszę działanie naszej strony w trybie incognito. Możliwe, że jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje działanie naszej strony (np. dodatki blokujące reklamy). Gdyby problem dalej występował zgłoś do nas problem wraz ze zrzutami ekranu, IP komputera oraz linkiem do tego wątku na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl. Pozwoli nam to na dokładną weryfikajcę twojego przypadku. 

oznacz moderatorów

Marti-NB
#2 Obserwator#

ROZWIĄZANIE PROBLEMU:

W ustawieniach przeglądarki wystarczy dodać język polski i zrestartować przeglądarkę. U mnie zadziałało. 

oznacz moderatorów