Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Allegro wprowadza jakąś paranoję.
Jakieś pseudo inteligentne algorytmy blokują dostęp normalnym użytkownikom do systemu.
Od kilku godzin za każdym razem przy wejściu na allegro.pl dostaję komunikat po angielsku:
You have been blocked
Why this blocking? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:
ID: 4ef29f3f-..........................
Żadne z tych wyjaśnień nie są prawdziwe, a odpowiedzi na zgłoszenie brak...
Czy tylko ja tak mam ...???
...i po raz kolejny "You have been blocked".
Jak nie jestem zalogowany, to prawie za każdym razem, a po zalogowaniu czasami.
Tym razem nie mogę wyświetlić swoich "ulubionych" ofert.
Czy na prawdę od kilku miesięcy nie możecie sobie z tym poradzić ?
Może trzeba zmienić dostawcę oprogramowania od zabezpieczeń...?
@Client:48718804 I received your email so I'm working with this blockade on your account.
Thank you very much!
@Client:48718804 I'm sorry that you had to wait for my answer, but I just received an information that this problem is caused by your browser, so please download the newest version and update it. Also, please check that you don't use any plug-ins that may interfere with the operation with Allegro.
Wiecie co, to jest jakaś paranoja, od lat korzystam z allegro i nigdy problemów nie było, dziś wchodzę i BUM, blokada taka sama jak opisywali poprzednicy, poerwszy raz coś takiego widzę, nie działa tylko strona allegro! inne strony działają normalnie, ehhhh, a co ciekawe na Edge działa normalnie tylko na FF jest problem także gratuluję, i nie, nie będę przesyłał żadnych zrzutów ekranów, itd, itp, najwyżej przestanę korzystać z allegro.
@yoda2k Twoje konto na Allegro jest aktywne. Przed chwilą to sprawdziłam. Jeśli masz problem z dostępem do naszej platformy proszę Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookie. To może rozwiązać niektóre problemy. Jest to zalecane przez nas rozwiązanie, ponieważ zapisane dane w pamięci przeglądarki lub aplikacji są czasami powodem takich błędów.
Ja dobrze wiem, że moje konto jest aktywne, nie potrzeba do tego szklanej kuli, nie mogę tylko korzystać z Waszej platformy na FF, na Edge i Chrome działa bez problemu, a że korzystam do codziennej pracy wyłącznie z FF nie będę zmieniał przyzwyczajeń specjalnie dla allegro, Wasze "zabezpieczenia" utrudniają korzystanie z platformy zwykłemu końcowemu użytkownikowi a wyczyszczenie cache i temu posobne to pierwsze co zrobiłem, ba nawet przejrzałem wszelkie ustawienia FF itp., itd. Najśmieszniejsze jest, że aby odpowiedzieć na Pani posta musiałem skorzystać z Edge, bo na FF już się nie mogłem nawet tu zalogować a wcześniej mogłem, także problem się pogłębia.
Mam to samo. Czyszczenie przeglądarki nie pomaga. Co dziwne bez problemu zalogowało mnie tutaj.
@yoda2k zależy mi, aby pomóc. Dlatego w pierwszej kolejności sprawdź proszę, czy posiadasz najnowszą wersję przeglądarki. Jeśli nie, proszę o jej zaktualizowanie. Poniżej wysyłam stronę, na której możesz sprawdzić najnowszą wersję przeglądarki, z której korzystasz: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/firefox.
Jeżeli jest ona aktualna, zweryfikuj proszę działanie naszej strony w trybie incognito. Możliwe, że jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje działanie naszej strony (np. dodatki blokujące reklamy). Gdyby problem dalej występował zgłoś do nas problem wraz ze zrzutami ekranu, IP komputera oraz linkiem do tego wątku na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl. Pozwoli nam to na dokładną weryfikajcę twojego przypadku.
ROZWIĄZANIE PROBLEMU:
W ustawieniach przeglądarki wystarczy dodać język polski i zrestartować przeglądarkę. U mnie zadziałało.