Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupiłem 9 miesięcy temu telefon - Xiaomi X3 Pro w sklepie Alphamall. Po 9 miesiącach użytkowania przestał działać, prawdopodobnie spalona płyta główna.
Niestety sklepu już nie ma na allegro, a adres wysyłki w przypadku rękojmi to CHL Logistik Sp. Z o.o.-ZC w Świecku. Stąd moje pytanie, czy jest jakakolwiek szansa na odzyskanie pieniędzy lub naprawę telefonu. Kontakt wydaje się być niemożliwy.
Ale powinna być gwarancja!
Jedyne co mam na mailu w informacji o gwarancji to:
Gwarancja
Rodzaj gwarancji: sprzedającego
Okres gwarancji: 24 miesiące
Pytanie, czy jak wyślę to na adres do Słubic, to czy przesyłka trafi do sprzedającego w jakiś sposób, bo z tego co się orientuje, to adres zwrotu to adres firmy logistycznej zajmującej się importem i eksportem
@Client:64464923 Masz dowód zakupu? Jeśli masz to nic nie stoi na przeszkodzie aby skontaktować się bezpośrednio z serwisem Xiaomi - nie powinno być problemu z naprawą telefonu.
@Client:64464923, napisz do nas przez ten formularz.
Mam dokładnie taki sam problem tylko z odkurzaczem. Zero kontaktu ze sprzedającym. Jak udało się rozwiązać sprawę? U mnie zakup u użytkownikaSklep-Mi ale adres do reklamacji Alphamall, a odstąpienie od umowy do 14 dni do CHL Logistik Sp. Z o.o.-ZC.