anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rękojmia używanego laptopa

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43813678
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, przychodzę tutaj z zapytaniem na temat reklamacji, rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców. Zakupiłem używanego laptopa z miesięczną gwarancją, po 4 miesiącach od zakupu laptop odmówił posłuszeństwa zawiozłem do elektronika żeby sprawdzić, problemem jest pamięć RAM. Teraz mam pytanie czy jest możliwość reklamować w takiej sytuacji, czy ma to sens? Czy w takiej sytuacji już nic nie da się zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców, a ty zakup prywatny!!! to jeżeli sprzedający nie wyłączył masz 2 lata, musisz sam zdecydować czy warto, tu masz opisane jak dziala rękojmia:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:43813678 jak została wyłączona i kupiłeś jako firma to nic nie zrobisz, miałeś miesięczną gwarancje sprzedawcy po tym czasie lipa 😞 ale jak kupiłeś prywatnie to możesz reklamować z tytułu rękojmi 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:43813678
#7 Wielbiciel#

Kupowałem go jako osoba prywatna, zakupiłem przez allegro Pay, pytanie jakie mi się jeszcze nasuwa to czy muszę to jakoś zgłaszać sprzedającemu, czy to prze dyskusję czy pisać odpowiedni dokument i dołączyć go do wysłanego laptopa? Miałem ze sprzedającym problem z wymianą ładowarki i do tej pory jej nie dostałem. Czy wystarczy potwierdzenie zakupu z Allegro? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W jakikolwiek sposób mailem, list, poprzez centrum wiadomości, jako potwierdzenie wystarczy zrzut albo nr transakcji z Allegro.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:43813678 Jeśli kupiłeś jako osoba prywatna, masz pełne prawo do reklamacji przez 2 lata z rękojmi. Sprzedawca nie może Cię zmuszać do korzystania z miesięcznej gwarancji. Reklamację złóż mailem, określ wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Koszty wymiany, naprawy, transportu w obie strony pokrywa sprzedawca. Jeżeli będziesz miał problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc Allegro. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i wstąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.

oznacz moderatorów