Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, skorzystałem drugi raz z opcji "raty od nowa". Czy dostanę od banku zestawienie transakcji z ratami i nr. konta, czy nr. konta jest takie samo jak przy pierwszym zakupie?
Zestawienie transakcji to informacja o sposobie, w jaki korzystałeś z limitu na zakupy na Raty Od.nowa. Znajdziesz w nim podsumowanie swoich zakupów ratalnych, a także kwotę do zapłaty w danym miesiącu, termin do którego powinieneś spłacić raty oraz numer rachunku, na który należy to zrobić.
Zestawienie transakcji otrzymasz co miesiąc, na minimum 15 dni przed terminem spłaty. Bank wyśle Ci je na adres e-mail, który podałeś we wniosku o limit na zakupy na Raty Od.nowa. Znajdziesz je również w Systemie Bankowości Internetowej banku.
W przypadku, gdy w danym miesiącu nie otrzymasz Zestawienia transakcji:
Jeżeli adres jest poprawny, a mimo tego Zestawienie do Ciebie nie dotarło, zadzwoń do banku pod numer 48 503 221 521 (opłata za połączenie - zgodnie z cennikiem operatora). Pod tym numerem możesz również zamówić duplikat Zestawienia transakcji. W takim przypadku bank naliczy opłatę zgodnie z jego Taryfą opłat i prowizji dostępną tutaj.
Jeżeli chcesz na bieżąco mieć dostęp do aktualnych informacji o spłacie, zaloguj się do Systemu bankowości internetowej banku lub pobierz aplikację GOmobile.
Moim zdaniem powinieneś otrzymać nowy harmonogram spłat. Zadzwoń jutro i dopytaj;
48 503 221 521.
Witam nr. konta ten sam i o to mi chodziło. Pozdrawiam.