Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam limit odnawialny allegro w BNP Paribas, i mam tam kwotę przewyższającą koszt zakupu produktu który chce kupic. Przy zakupach na raty zero, nie ma możliwości skorzystania z rat od.nowa BNP Paribas, tylko pojawia się możliwość wnioskowania o raty PayU. U mojego syna na koncie allegro natomiast pojawia się możliwość wnioskowania o raty od.nowa, zaś nie ma rat PayU. Czym to jest spowodowane? Mam środki na limicie w BNP z których przez to nie mogę teraz skorzystać...
@KlaudiaJelen69 Być może chcesz kupić produkt od sprzedawcy z Chin - wtedy nie ma rat Od.nowa. Być może były jakieś zaległości w spłatach rat w przeszłości, dlatego teraz ten rodzaj rat masz zablokowany.
Produkty są z Polski. Były opóźnienia, ale ostatecznie zawsze było wszystko spłacone. I nie było nigdy wcześniej problemów z zakupem, dopiero teraz. Nie dostałam też żadnej wiadomości informującej o zablokowaniu korzystania z limitu ...
Produkty mogą być z Polski, ale sprzedawca może być z Chin, to się liczy, sprawdź na stronie O sprzedającym. Jednak były opóźniania - to też może być powód - dopytaj u źródła; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a
Były opóźnienia, ale po tych opóźnieniach, nadal mogłam i kupowałam na raty od.nowa. Teraz nie było żadnych opóźnień, a opcja ta się nie pojawia... Może w Banku powiedzą jaka może być przyczyna...
@KlaudiaJelen69 Masz wyżej link do czatu Allegro, już dawno sprawa byłaby wyjaśniona.
@KlaudiaJelen69 A towar jest dostępny na raty? Sprawdzałaś na innej ofercie.Zapytaj Allegro i wszystko Ci się wyjaśni:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a
Z produktami wszystko jest OK, są to produkty które można kupić na raty zero limitem w BNP, syn ze swojego konta ma taką możliwość a u mnie mimo że posiadam limit allegro BNP spłacony to nie ma takiej możliwości tylko wyskakuje raty payU. Pisałam do allegro i oni po swojej stronie nie widzą problemu, tylko sugerują kontakt z bankiem.
@KlaudiaJelen69 No to pisz albo dzwoń do banku - pewnie to te opóźnienia wcześniejszych spłat, na 99%.
@KlaudiaJelen69 To skontaktuj się z bankiem, może są jakieś sprawy niewyjaśnione.
@KlaudiaJelen69, dostałaś od nas wiadomość mailową w tej sprawie. Sprawdź proszę swoją skrzynkę odbiorczą, postaramy się Ci pomóc. 🙂