refund item without smart

Client:125285277
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2024
16:25
Hey everyone. I am new here, ordered mattress and it has issue, want to send it back.
Please tell me how is it done? Should I pack it and put it in some locker or what?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2024
16:46
Hi, @Client:125285277. In this article you will find a description of the return process. I encourage you to read it.
If you want to send the product back but you don't have a Smart, you will need to send the package on your own, by any courier.
Marysia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:125285277
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2024
17:51
Thank You for answer 🙂
oznacz moderatorów