Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o informację czego mogę oczekiwać. W zeszłą niedzielę zakupiłam robot planetarny z różnymi akcesoriami. Koszt 1250 zł. Robot przyjechał nowy, wszystkie elementy są nieużywane i nowe. Postanowiłam posprawdzać wszystkie funkcje. W momencie założenia i włączenia maszynki do mięsa robot się zablokował, coś przeskoczyło i maszynka nie działa. Inne funkcje jak blender i mieszanie ciasta działają ok. Robot przyjechał w czwartek. Czy robota mam zwrócić czy reklamować?
Oczywiscie ze bedzie to zabezpieczenie to standard
Nie podeszla ci jakas kostka do maszynki podczas mielenia czy na sucho bylo testowanie?
Zawsze prosciej wyslac do klienta czesc zamienna niz caly robot wozic w te i nazad zeby go kurier dobil w transporcie
Te plastikowe elementy sie wciska na scisk kwestia 30s roboty
Włączyłam maszynkę celem sprawdzenia na sucho i nagle coś się zablokowało coś przeskoczyło i już nie działa a metalowych elementów nie jestem w stanie rozłożyć
Pewnie tez chrupnelo. Czyli tak jak podejrzewam sprzeglo slimaka sie rozsypalo. Mozesz podac link do aukcji co zakupilas zerkne na sposob laczenia elementow
Wszystko ładnie pięknie, nie zaszkodzi jak się do tego odniesie sprzedajacy i sam zdecyduje.🤗
@LEW433 oczywiście że sprzedający sam reklamację rozpatrzy niemniej dużo łatwiej oraz szybciej jest wysłać kupującemu część zapasowa a nawet z 3 szt na wymianę bo to ma padać często niż ryzykować wysyłanie całego robota kurierem bo może lodówka na niego spadnie albo bedą nim rzucać etc szkoda urządzenia czasu etc myślę że po samych zdjęciach łączenia robota z elementem maszynki od wewnątrz kumaty sprzedawca będzie wiedział co się zrypalo i jak to wymienić przez kupującego