Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, trochę ponad rok po zakupieniu szczoteczki elektrycznej Oral-B, wystąpił problem z baterią, która wciąż się rozładowuje. Założyłem dyskusję, zaznaczyłem, że zgłaszam reklamację z tytułu rekojmii u sprzedawcy. Dostałem odpowiedź, że mam odesłać do nich KOMPLETNY ZESTAW. Przy zakupie do szczotki było gratis 8 główek, plus akcesoria do higieny jamy ustnej. Zapytałem sprzedawcę dokładnie co mam wysłać, to znowu dostałem odpowiedź, że kompletny zestaw. Akcesoria i główki są już dawno zużyte i wyrzucone... Sam już zgłupiałem, bo nigdy nie reklamowałem takiego sprzętu. Przecież to jest produkt higieny osobistej, nie będę wysyłać szczotki z używaną końcówką.
Oczywiście że wyślesz bez końcówek, one nie mają żadnego wpływu na działanie baterii.
Czyli rozumiem, że szczoteczka (bez końcówek), ładowarka, wszystkie papiery w oryginalnym opakowaniu... i to wszystko?
@michal921992 Tak oczywiście, ale nie musi być w oryginalnym opakowaniu. Zrób zdjęcia przed spakowaniem i po.
Miałam niedawno identyczną sytuację - też problem z ładowaniem szczoteczki. Mój sprzedawca kazał mi odesłać samą rączkę i ładowarkę i absolutnie nic innego. Nawet podkreślali żeby nie wysyłać końcówek. Przecież one w żaden sposób nie wpływają na działanie baterii. Poza tym nie robisz zwrotu tylko składasz reklamację.
Poinformowałem sprzedawcę, że wysyłam samą rączkę szczoteczki, ładowarkę i dokumentację w oryginalnym kartoniku, żadnych dodatkowych akcesoriów i nie stawiał sprzeciwów.
Mogę zapytać jak skończyła się Pani reklamacja? @Health___Beauty
@michal921992 @Sprzedawca stwierdził ze szczoteczką działa i ładowarka działa i chcieli mi ją odesłać na co się nie zgodziłam więc odesłali ją do producenta który stwierdził że problem jednak jest i wymienił rączkę na nową. Póki co (odpukać!) działa ale trwała ta cała reklamacja prawie 2 miesiące.
Ja właśnie dostałem pełen zwrot pieniędzy za szczoteczkę. Okazało się, że sprzedawca wcale nie wysłał jej do producenta, tylko sam podjął decyzję reklamacyjną.