Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Kupiłem używanego laptopa od firmy która zajmuje się handlem poleasingowych lapków. W parametrach technicznych sprzedawca podał że laptop ma dysk SSD (co było moim głównym kryterium wyszukiwania). Laptop dotarł do mnie i po sprawdzeniu wszystkiego wyszło na jaw że zamiast SSD jest HDD. Założyłem spór, sprzedawca przyznał że w opisie był błąd i zaproponował wymianę sprzętu lub zwrot pieniędzy. Zapytałem go o możliwość wymiany dysku w tym konkretnym sprzęcie. Zgodził się i namawiał mnie na zwrot ze smartem. Pisał że mogę wysłać sam laptop, bez ładowarki. Wybrałem opcję 'wada ukryta podczas używania'. Dostałem emaila że zgłosiłem zwrot towaru i w tym mailu jest również informacja o zwrocie pieniędzy. Nie chcę zwrotu, chcę tylko ten konkretny laptop z dyskiem takim jaki był w opisie. Martwi mnie to że gdy odeślę laptopa to sprzedawca zwróci mi pieniądze i będę musiał kupić droższy. Co robić?
No tak tylko jak sprzedawca stwierdzi, że nie jest wstanie usunąć wady może oddać pieniądze.
@Client:44052296
Jeżeli sprzedawca nie będzie potrafił zmienić dysku HDD na SSD to w sytuacji gdy kupujący nie odstąpi od Umowy: sprzedawca może oddać i laptopa (własność kupującego) i pieniądze (obniżenie ceny).
Za otrzymane pieniądze kupujący mógłby zlecić wówczas wymianę dysku w innym (kompetentnym) serwisie.