anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja opon

aborg
#7 Wielbiciel#

Witam

zakupiłam kilka dni temu opony zimowe - Smart - z rozratowaniem przez ten nowy system ratalny . Opony wymienione. po 4 dniach - okazało się , że z jednej schodzi powietrze . chcę zareklamować u sprzedawcy - jak to zrobić , kto płaci za wysyłkę ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli reklamacja to ty wysyłasz na własny koszt a po uznaniu sprzedający ci zwraca koszty odesłania. Możesz także zapytać sprzedającego czy np: nie chce podesłać swojego kuriera, może być dla niego taniej.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@aborg Wyślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne, określ wady i domagaj się wymiany lub zwrotu kosztów. Powołaj się na RĘKOJMIĘ lub na gwarancję. Zgodnie z prawem wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedającego, czyli płacisz za odesłanie, a sprzedawca powinien Ci ten koszt zwrócić. Adres do reklamacji masz w zakładce Reklamacja na aukcji. 

Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problemy z reklamacją, otwórz Dyskusję i poproś o pomoc pracownika Allegro. 

oznacz moderatorów