Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oczywiście że masz prawo do powtórnej reklamacji i tu masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu i żądania zwrotu środków. Najlepiej przez dyskusję.
Prowadzę dyskusje ale nie wiem czy sprzedawca pójdzie na to.
@ann_24 widzę, że w dyskusji przedstawiłaś dziś swoje stanowisko, więc poczekajmy na odpowiedź sprzedającego. Muszę jednak zwrócić uwagę, że w ostatniej wypowiedzi sprzedawca nie ma racji. Jeśli jest nadawcą przesyłki to on odpowiada za dostarczenie przesyłki do klienta i to wyłącznie nadawca może złożyć na nią reklamację u przewoźnika.
@LEW433 o jakiej powtórnej reklamacji i odstąpieniu piszesz skoro pierwsza reklamacja była z tytułu gwarancji?
Reklamacji z tytułu niezgodności z umową.
@ann_24 gdy odpisujesz używaj @i wybierz nick będzie wiadomo do kogo. Pisalaś cyt "Zgłosiłam reklamacje z tytułu gwarancji, odesłałam towar na swój koszt. Zgodziłam się na wymianę lub zwrot" to są dwa rózne rodzaje reklamacji tzn z tytulu gwarancji i niezgodności z umową. U różnych podmiotów bo sprzedawca zazwyczaj nie jest gwarantem chyba, że sam produkuje ten towar. W twoim przypadku sprzedawca prawdopodobnie pośredniczył więc w przekazaniu biustonosza między tobą a serwisem gwaranta przynajmniej tak można wywnioskować z tego co napisałaś.
@ann_24 Przepisy ustawy o prawach konsumenta pozwalają sprzedającym na zmianę sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową:
"Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową" (art. 43d ust. 2 ustawy).
W przypadku gdyby problem występował nadal, mimo że sprzedający próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy (zgodnie z art. 43e ust. 1 pkt 3 ustawy).
W razie odstąpienia od umowy konsument zwraca towar sprzedawcy na jego koszt, a sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy.
W ustawie zastrzeżono, że konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się jednak, że brak zgodności towaru z umową jest istotny. O ile sprzedający nie będzie podważał istotności wady, nie powinnaś mieć problemu ze zwrotem.
To już chyba lekko niebezpieczne jest? Jak fiszbin z kulką wyjdzie to drapie i wnerwia. Ale jak teraz wyjdzie taki bez kulki to już może pokaleczyć. Przecież to druty, są ostre. A niech to się jeszcze zdarzy w miejscu publicznym to zanim znajdziesz miejsce gdzie możesz go wyjąć.... Ja bym nie odpuszczała w dyskusji, bo to już stwarza zagrożenie. Dziewczyny co myślicie, bo tu sami Panowie piszą...@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AnnaG-Antyki @ann_24 Końce fiszbin są przeważnie pokrywane grubą warstwą emalii. Jeśli przez materiał da się wyczuć, że zostały przycięte na ostro i nie mają bezpiecznego wykończenia, to można zgłosić niezgodność z umową w związku z art. 43b ust. 2 pkt 2 UoPK (towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi posiadać cechę bezpieczeństwa).
@ann_24 otwórz dyskusję i zgloś reklamację za niezgodność z umową do sprzedawcy. Określ w niej problem i roszczenie. Sprzedawca ma 14dni na odpowiedź reklamacyjną jeśli tego nie zrobi dostaniesz to co było twoim roszczeniem. Ponieważ napisałaś że 1 reklamacja była z tytułu gwarancji to z tytulu niezgodności z umową teraz u sprzedawcy będzie to 1 twoja reklamacja więc o sposobie jej rozpatrzenia decyduje on tzn wymiana lub naprawa lub zwrot kasy o ile uzna ją za zasadną. Gwarant i sprzedawca to zazwyczaj nie ten sam podmiot i gwarant którym zazwyczaj będzie wskazany przez producenta serwis ma wykonać naprawę zgodnie ze sztuką.