Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupiłem półtorej roku temu telefon Xiaomi mi 10, ostatnio spuchnęła mi bateria. Sprzedający nie chce uznać gwarancji (próbuje wmówić, iż jest to czynnik mechaniczny), mimo że z telefonem obchodziłem się jak z jajkiem.
Aukcji aktualnie już nie ma, ale jestem niemalże pewny, że był tam zapis o gwarancji 2 letniej polskiej, natomiast gdy sprawdzam numer IMEI telefonu za pośrednictwem oficjalnego sklepu Mi okazuje się, że gwarancji nie ma.
Czy miał ktoś podobną sytuację?
@Odazek napisz tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
i poproś o umożliwienie otwarcia dyskusji ze sprzedswcą .
Możesz reklamować do sprzedawcy z tytułu rękojmi, ta wynosi zawsze 2 lata. Jednak po upływie roku od zakupu, musisz udowodnić, że wada tkwiła w rzeczy w chwili wydania towaru.
Co do gwarancji, jeśli jest to telefon z polskiej dystrybucji to reklamację zgłaszasz do autoryzowanego serwisu gwarancyjnego. Xiaomi zajmuje się firma CCS. Tu masz link do formularza zgłoszeniowego - Nowa karta (ccsonline.pl)
@Odazek Napisz do allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... a oni wyślą odpowiedni komunikat do sprzedającego i tam się odniesiesz do sprawy, oczywiście reklamuj z tytułu rękojmi jednakże w 2 roku rękojmi ty musisz udowodnić że to wina telefonu, dobrze byłoby mieć jak pisze @medalik_2009 z serwisu taki dokument, poczytaj tu o rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/