Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałabym zareklamować namiot plażowy, z którego wychodzi pałąk. Z racji tego, że nie minęło jeszcze 14 dni od otrzymania przesyłki kliknęłam zwrot towaru i wybrałam opcję reklamacji zaznaczoną na zielono. Czy to wystarczy i mogę odesłać towar (chcę nowy egzemplarz lub naprawę obecnego, co napisałam w komentarzu do reklamacji) czy muszę jeszcze napisać wiadomość do sprzedającego?
@Stokroteczkaaa na razie wystarczy.
@Stokroteczkaaa Można po prostu odesłać i nic się nie stanie, ale rozsądniej by było napisać wiadomość do sprzedającego co jest źle i czego oczekujesz. Bo może wystarczy po prostu zeszyć miejsce gdzie ten pałąk wyłazi i za niewielką opłatą mógłby to zrobić jakiś miejscowy krawiec.
Więc zawsze warto negocjować ale zgłoszenie reklamacji wykonałaś prawidłowo. Możesz odesłać ale może poczekaj na odpowiedź sprzedającego, jak on to widzi.
Wystarczy, ale można opisać wadę w wiadomości do sprzedającego, uważaj żeby tylko sprzedający nie uznał tego za zwrot bez podania przyczyny.