Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomóżcie bo już zwariowałam.
Doszla do mnie uszkodzona przesyłka (paczkomat impost). Nic nie wskazywało na to, że przedmiot będzie uszkodzony ponieważ folia z wierzchu nie była naruszona.
Okazało się że pudełko jest uszkodzone i przedmiot pęknięty. Od razu zgłosiłam to do sprzedającego i dostałam odpowiedź że reklamacja u przewoźnika leży już po mojej stronie bo oni już nie są właścicielami przesyłki.
Spisałam protokół z przewoźnikiem, ale nie mam żadnej informacji co dalej. Zostałam z uszkodzonym przedmiotem i sprzedającym który „umywa rączki” co mogę zrobić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zakup od firmy czy prywatny sprzedajacy?
To po co bawisz się jakieś problemy, otwórz dyskusję i już , masz pomoc Allegro, do czas odbioru sprzedajacy odpowiada za przesyłkę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
niech oni sobie tam reklamują Tobie się należy cały towar.
Tak sprzedawca jak i Ty możecie złożyć reklamację w InPost ale to sprzedawca odpowiada za towar do momentu dostarczenia .Jak sprzedawca bardzo niechętny to możesz mu założyć dyskusję .
Dzisiaj otrzymałem fotki od Onpost mojej wczoraj nadanej przesyłki :))))
Witaj w klubie mi inpost przejechał po kaskach narciarskich wózkiem widłowym
@az1rael u mnie uszkodzenia to margines , ale takiej dewastacji jeszcze nie miałem przez ponad 10 lat ,ale cóż bywa , dobrze ,że klientka wyrozumiała .
Bałagan świąteczny przerósł oczekiwania wszystkich dostawców.
Ciekawe czy odrzucą reklamację ze względu na złe spakowanie chociaż podejrzewam że jakbyś wysłał sejf to też by dali radę go tak zdezelować
Nie polecam inpost złożyłem reklamację na towar który kupił odemnie kupujący, towar doszedł uszkodzony połamany reklamacja złożona od razu po 3 m-c inpost ma wywalone na człowieka miliony telefonów meili nic ciągle że w toku a to że dokumentów człwowiek nie dosłał a już wysyłane 10 razy. Fajnie odbiera i wysyła się paczki przez paczkomaty ale jesli chodzi o problemy to jest jakieś nieporozumienie, powinien za nich wziąśc się w końcu urząd konsumenta i zakończył te ich **piiip**kie działania. Widać po internecie pełno jest takich problemów. Nie polecam i odradzam.
Pytanie czy płyny i spraye nie są na liście produktów zakazanych w przewozie. Ja kiedyś na płyn antybakteryjny dostałam odmowę bo płynów sie wg regulaminu inpostem nie przewozi 🙂
No zgoda ale ta paczka jest już doręczona przecież. To jaka odpowiedzialność ponosi jeszcze sprzedawca ze radzicie zakładanie dyskusji??
@Monika__L wygooglaj sobie doręczenie bez zastrzeżeń do 7 dni od odbioru paczki dla uszkodzeń towaru wykrytych po deręczeniu gdy opakowanue jest całe
Reklamację u przewoźnika składa nadawca i wynika to z ustawy prawo pocztowe oraz rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Inpost jest operatorem pocztowym, a kurier i paczkomat to usługi pocztowe). Oczywiście może on zrzec się swoich praw na rzecz adresata (czy też strony trzeciej), lecz wtedy do zgłoszenia należy dołączyć stosowne oświadczenie nadawcy. W przypadku zaś ubezpieczenia przesyłki (ważne, ubezpieczenie i wartość to dwie różne rzeczy), szkodę do ubezpieczyciela może zgłosić wyłącznie nadawca, bez możliwości zrzeczenia się swoim praw. Dodatkowo jak sprzedającym była firma, to jest ona zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji i nie może odsyłać kupującego do spedytora.