Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:47837799 możesz rozwinąć temat?🙂
W paczkomacie miało być w jednej skrytce 6 przesyłek a nie było ani jednej.. czekam ponad miesiąc a ciągle chcą ode mnie jakieś dokumenty które ponad tydz temu wyslalam
Jak odzyskać pieniadze za zgubienie przesyłek przez inpost
@Client:47837799 jesteś kupującym czy sprzedającym? Pisz w jednym wątku, nie otwieraj kolejnych🙂
Kupujacym
Jako kupujący składasz reklamację u sprzedawcy, który jest odpowiedzialny względem Ciebie za przesyłkę do czasu jej wydania Tobie. InPost nie jest dla Ciebie stroną, z InPost nie zawierałeś umowy na zakup rzeczy i jej dostarczenie.
tylko że sprzedawca wysłał a InPost zgubil.. Płatność przeszła prawidłowo więc ja jestem właścicielem a InPost umywa ręce i nie chce oddać pieniędzy.
Nie znasz przepisów. Ciebie to nie interesuje co InPost zrobił. Sprzedawca jest za to odpowiedzialny i u niego składasz reklamację, od niego oczekujesz ponownej wysyłki lub zwrotu wszystkich kosztów. Być może ten sprzedawca Ci wmówił, że masz reklamować w InPost - nie słuchaj tego. Ze sprzedawcą zawierasz umowę na zakup i dostawę, InPost jest jego podwykonawcą i sprzedający odpowiada względem Ciebie za działania przewoźnika. Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się ponownej wysyłki lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach w dni robocze pomoże Ci tam pracownik Allegro, który wymusi na sprzedawcy realizację umowy. Nie masz obowiązku czekać na rozpatrzenie reklamacji przez InPost, gdy złoży ją sprzedawca. Jeśli Dyskusja nie rozwiąże problemu, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących i w nim złożysz wniosek o zwrot wpłaty.
To sprzedawca składa reklamację w Inpost, ale Ciebie to nie dotyczy. Dokładnie jak napisał @xyz96
Zbywanie mnie i wysyłanie e-maili o uzupełnienie dokumentów które zostały wysłane... Zginęło 6 przesyłek z multiskrytki a czekam już ponad miesiąc by odzyskać swoje pieniądze... Chyba najszybciej będzie jak pójdę na policje bo inaczej jednak nie mozna
Możesz i tak. Ale jeżeli poczekasz jeszcze trochę (miesiąc może dwa) to dostaniesz zwrot kosztów nadania przesyłek. Wypłaci to odszkodowanie Genrali ( 179 lat doświadczenia i zaufanie 3 000 000 Polaków), w której to firmie InPost ubezpieczył się od odpowiedzialności za szkody klientów. Wartości towarów nie uda ci się udowodnić, bo nie była zadeklarowana przed nadaniem.
Współczuję, ale ja postanowiłem nie szarpać sobie więcej nerwów i nie tracić czasu.
Na pewno przy większych wartościach przesyłek, trzeba je ubezpieczać.
@Client:47837799 Tutaj masz eksperta inpostu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kontakt-z-inpost-od-dzi%C5%9B-r%C3%B3wnie%... możesz go pomęczyć😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄