anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja w InPost

gosc
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam taki problem, że po zakupie przez paczkomaty otrzymałem niewłaściwą paczkę czyli nie to co kupiłem. Sprzedający twierdzi, że wysłał to co było zamówione czyli nastąpiła pomyłka w Inpoście. Ja złożyłem reklamację w Inpoście i czekam już 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Jak na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Poza tym mam otwartą dyskusję że sprzedającym w której pracownik Allegro nakazał sprzedającemu pilne wyjaśnienie sprawy. Nie widzę jednak żadnego ruchu ze strony sprzedającego. Wiem, że Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Pytanie co dalej, co ja mogę zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Niepotrzebnie złożyłeś reklamację w InPoście. Takie rzeczy reklamuje się u sprzedawcy. Zgodnie z prawem to on odpowiada względem kupującego za wszelkie nieprawidłowości, także w trakcie dostawy. Kontynuuj Dyskusję, zapytaj, gdzie masz odesłać niewłaściwy towar w ramach reklamacji, domagaj się dosłania zamówionej rzeczy i zwrotu kosztów odesłania niezamówionego przedmiotu. Jeśli sprzedawca nie odpowiada w Dyskusji, za każdym razem proś tam o pomoc Allegro.

Nie masz obowiązku czekać na rozpatrzenie reklamacji w InPost obecnie i jeśli taką reklamację złoży sprzedawca. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, możesz po 14 dniach od zakupu wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96  Ja nawet nie wiem czy on mógł złożyć reklamację jako odbiorca 🤔?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Kupiłeś jako konsument? 

oznacz moderatorów

gosc
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca na początku kontaktował się z Inpostem i nazajutrz tę niewłaściwą paczkę odebrał ode mnie kurier Inpostu w celu wyjaśnienia sprawy. Sprzedawca też złożył reklamację ale dopiero tydzień temu twierdząc, że reklamacja należy do kupującego. Sprzedający twierdzi też, że sam nie drukował etykiety tylko miał to zrobić Inpost i to tam podobno nastąpiła zamiana etykiet. Tak, kupowałem jako osoba prywatna.

oznacz moderatorów