Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
12 paź kupiłem paczkę akumulatorków (45 zł).
Kiedy przyszły do paczkomatu, nie mogłem go otworzyć z aplikacji InPost (zgłosiła błąd związany z przesyłką)
ani z poziomu ekranu dotykowego paczkomatu ('... skontaktu się z nami'). Po chwili zadzwoniłem na infolinię inPostu i poproszono mnie bym zadzwonił, jak znów koło niego będę, to mi otworzą go zdalnie.
Po paru godzinach technik InPostu otworzył mi go, lecz w środku nie było mej paczki.
Następnego dnia dowiedziałem się, że paczkomat będzie przeszukany i bym zadzwonił kolejnego dnia.
Kolejnego dnia usłyszałem to samo. 23 paź złożyłem reklamację, choć musiałem się zdrowo naużerać, by obiecano mi mejla z potwierdzeniem o jej złożeniu.
Wczoraj (15 lis) dostałem mejla z rozpatrzoną reklamacją: 'Odbiór paczki nastapił w dniu 17 paź. Skrzynka otworzyła się poprawnie'. Jest to jaskrawe kłamstwo, bo jak powiedziałem od razu operatorowi a potem kilkukrotnie ludziom z infolinii mojej paczki w skrzynce nie było.
Na marginesie, paczka zamówiona była we wtorek, a InPost umieścił ją w skrzynce dopiero w środę.
We wtorek zaś dwukrotnie była przyjmowana w oddziale i przekazywana do doręczenia, więc widać że coś dziwnego się z nią działo, bo jeszcze nigdy takiego zamieszania w raporcie z transportu nie widziałem
Pół biedy, że kwota jest drobna, ale wkurza mnie taka nieuczciwość ze strony InPosta, więc jeśli mogliby Państwo coś pomóc w tej sprawie, będę wdzięczny.
Próbowałem wbić to do formularza Ochrony Kupujących, ale dropdown tego zamówienia nie wyświetlił, a wbicie numeru zamówienia nie odblokowało klawisza 'Dalej'
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiam,
Ups, powinno być: ' .. paczka zamówiona była w _sobotę_, a InPost umieścił ją w skrzynce dopiero w środę.
Cześć, @pedrak007. Skontaktujemy się w Twoim imieniu z InPost. Dalsze informacje otrzymasz od nas w korespondencji mailowej.
Dzięki MiMary 🙂