anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost nie dostarczył do mnie przesyłki i nie uwzględnił mojej reklamacji

pedrak007
#7 Wielbiciel#

Witam,

12 paź kupiłem paczkę akumulatorków (45 zł).

Kiedy przyszły do paczkomatu, nie mogłem go otworzyć z aplikacji InPost (zgłosiła błąd związany z przesyłką)

ani z poziomu ekranu dotykowego paczkomatu ('... skontaktu się z nami'). Po chwili zadzwoniłem na infolinię inPostu i poproszono mnie bym zadzwonił, jak znów koło niego będę, to mi otworzą go zdalnie.

Po paru godzinach technik InPostu otworzył mi go, lecz w środku nie było mej paczki.

Następnego dnia dowiedziałem się, że paczkomat będzie przeszukany i bym zadzwonił kolejnego dnia.

Kolejnego dnia usłyszałem to samo. 23 paź złożyłem reklamację, choć musiałem się zdrowo naużerać, by obiecano mi mejla z potwierdzeniem o jej złożeniu.  

Wczoraj (15 lis) dostałem mejla z rozpatrzoną reklamacją: 'Odbiór paczki nastapił w dniu 17 paź. Skrzynka otworzyła się poprawnie'.  Jest to jaskrawe kłamstwo, bo jak powiedziałem od razu operatorowi a potem kilkukrotnie ludziom z infolinii mojej paczki w skrzynce nie było.


Na marginesie, paczka zamówiona była we wtorek, a InPost umieścił ją w skrzynce dopiero w środę.

We wtorek zaś dwukrotnie była przyjmowana w oddziale i przekazywana do doręczenia, więc widać że coś dziwnego się z nią działo, bo jeszcze nigdy takiego zamieszania w raporcie z transportu nie widziałem

15 paź 2024, 01:40
Przyjęta w oddziale InPost
15 paź 2024, 06:34
Przekazana do doręczenia
15 paź 2024, 16:30
Przyjęta w oddziale InPost
16 paź 2024, 08:06
Przekazana do doręczenia

 

Pół biedy, że kwota jest drobna, ale wkurza mnie taka nieuczciwość ze strony InPosta, więc jeśli mogliby Państwo coś pomóc w tej sprawie, będę wdzięczny. 

Próbowałem wbić to do formularza Ochrony Kupujących, ale dropdown tego zamówienia nie wyświetlił, a wbicie numeru zamówienia nie odblokowało klawisza 'Dalej'

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Pozdrawiam,

 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pedrak007
#7 Wielbiciel#

Ups, powinno być: ' .. paczka zamówiona była w _sobotę_, a InPost umieścił ją w skrzynce dopiero w środę.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @pedrak007. Skontaktujemy się w Twoim imieniu z InPost. Dalsze informacje otrzymasz od nas w korespondencji mailowej.  

oznacz moderatorów

pedrak007
#7 Wielbiciel#

Dzięki MiMary 🙂

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @pedrak007. Otrzymałam informację, że jedynym rozwiązaniem będzie odwołanie od decyzji reklamacyjnej przewoźnika. Takie odwołanie powinieneś złożyć bezpośrednio u firmy kurierskiej. 

oznacz moderatorów

pedrak007
#7 Wielbiciel#

Ok, dzięki za próbę.

Nie będę tracił czasu i próbował 6-ty (słownie: szósty) raz, bo już mi dowiedli że są bandą złodziei.

Niech będzie to przestrogą dla Czytelników, że przy warto korzystać z innych niż InPost metod dostawy.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów