Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jak w tytule, złożyłem reklamację na ps5 i pada z tytułu rękojmi do oficjalnego sklepu allegro. Nie otrzymałem żadnej decyzji od sklepu w ciągu 2 tygodni, więc reklamacja zostaje ustawowo uznana za zasadną. Pomimo tego, oczywiście oficjalny sklep allegro nie chce odesłać nowej konsoli i pada, robią ciągle jakieś problemy, przyciągają temat, nie dają konkretnych odpowiedzi na pytania. Wiem tylko, że konsola trafiła do serwisu i tyle. Sklep allegro kompletnie łamie prawo konsumenckie, dostaję tylko wiadomości, że starają się wyjaśnić moją sprawę i proszą o cierpliwość. Powiem, że pierwszy raz spotykam się z takim traktowaniem klienta. Brak konkretnych decyzji, wyjaśnień i odpowiedzi o co właściwie tu chodzi. Prawo jest szczegółowo określone i opisane jest dokładnie jakie obowiązki ma sprzedawca wobec klienta. Sklep allegro to najgorsze miejsce gdzie można zrobić zakupy, mają kompletnie wszystko gdzieś. Nie podają przyczyny dlaczego nie chcą uznać prawa konsumenta. Ciągle tylko zbywają tymi samymi wiadomościami. To jest jakiś totalny koszmar.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nie sądzę, że cokolwiek to zmieni, każdy kolejny konsultant odsyałał, przesyłka gdzieś do jakiegoś działu moją sprawę i nic z tego nie wynika...
Duża firma to i może osobę kompetentną trudno zlokalizować.
Czeski film
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ no nic, czekam na zwrot środków, zobaczymy w najbliższych dniach, czy wywiąże się z tego co napisali. Nie zmienia to faktu, że i tak zgłosiłem temat do UOKiK.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ po wielkich trudach, allegro zleca zwrot środków, PayU wysłało potwierdzenie zlecenia zwrotu. Najgorsze doświadczenie jakie miałem ze sprzedawcą w ciągu 15 lat zakupów na allegro. Wszystkim całkowicie odradzam zakupy w oficjalnym sklepie Allegro, jakkolwiek oferta nie wygląda atrakcyjnie to nie warto ryzykować.