Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem naprawy (młynek), po 3 tyg otrzymałem rzekomo naprawiony młynek. Podczas użytkowania okazało się, że nie działa on tak jak w momencie zakupu (przerywa). Sprzedawca stwierdził że młynek działa, odmówił zwrotu kosztów przesyłki i twierdzi teraz że uszkodzenie było z mojej winy (na dokumentach reklamacyjnych nie ma takiego wpisu). Zakup był w październiku zeszłego roku. Jakie kroki dalej mogę podjąć?
Zacznij od założenia dyskusji. Być może pracownik Allegro będzie w stanie Ci pomóc. Możesz także zgłosić się do rzecznika konsumenta - o ile był to zakup konsumencki - oni mają narzędzia, dyscyplinujące opornych sprzedawców. Sprzedawca ma prawo do nieuznania reklamacji, Ty masz prawo się z tym nie zgadzać. W ostateczności pozostaje sąd i udowadnianie tam swoich racji.
Sprzedający uznał reklamację, później gdy poprosiłem o zwrot kosztów i poinformowałem ze wada dalej występuje - wówczas stwierdził że to uszkodzenie z mojej winy.
@konradek87 zrób tak jak podał @Vryko musi Ci oddać koszt odesłania, możesz reklamować ponownie 🙂
Przy drugim zgłoszeniu reklamacyjnym z tytułu rękojmi masz prawo na podstawie art. 560 Kc do odstąpienia od umowy, a nie tylko do naprawy i wymiany. Odstąpienie od umowy na tej podstawie jest bezwarunkowe, o ile wada jest istotna, i sprzedawca nie może odmówić zwrotu wszystkich kosztów. Dla pewności wyślij jeszcze raz reklamację z odstąpieniem od umowy i poczekaj na reakcję, a w przypadku kolejnej odmowy poproś o pomoc rzecznika, jak napisał Vryko.