anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja -zwrot

billi52
#7 Wielbiciel#

kupiłem podgrzewacz z nieuczciwej firmy trzy-dwa-jeden z w-wy [edycja] zrobiłem zwrot nie zwrócono pieniędzy był niesprawny wypisują bzdury i kłamstwa jak mam nieuczciwej firmie udowodnic że prawda jest po mojej stronie po prostu firma to oszuści 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Nie pisz o zwrocie, to była reklamacja z powodu wad. Zwrot zazwyczaj jest kojarzony z odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny. Na początek rozpocznij ze sprzedawcą dyskusję przez Allegro i w odpowiednim momencie w tejże dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Po rozpoczęciu dyskusji sprzedawcy zazwyczaj stają się bardziej ugodowi.  https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

Przy zasadnej reklamacji sprzedawca powinien Ci zwrócić wszystkie koszty, także koszt odesłania przedmiotu, a przy zwrocie (odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny) Ty pokrywasz koszt odesłania.

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@billi52Tak jak pisze @xyz96 to reklamacja , nie zwrot. Dyskusja pomaga 🙂 . Ale nie podawaj danych publicznie zwłaszcza z połączeniami "nieuczciwa" "oszuści" - za to można ponieść odpowiedzialność. Nie znamy szczegółów ale w ostateczności  - masz rzecznika konsumenta.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Dodam jeszcze, że niczego nie musisz udowadniać. Zgodnie z prawem przyjmuje się, że wada wykryta w ciągu pierwszych 12 miesięcy po zakupie istniała już w momencie wydania towaru.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@billi52  Interpunkcja jest ważna!!!!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Przestrzegaj przepisów

pisanie o oszustach to proszenie sie o proces z art 212 i 216 Kodeksu Karnego

tu masz szybko napisane co można zrobić

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shipping-delivery/index_pl.htm 

 

i tak jak piszą koledzy przy zwrocie bez podania przyczyny za stan towaru odpowiada Kupujący

a przy reklamacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada nie istniała w momencie jak otrzymałeś towar

oznacz moderatorów