anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
finalX1
#7 Wielbiciel#
  • Witam około miesiąca temu kupiłem drona od [edycja] od początku miałem z tym zakupem problemy najpierw przez 2 tygodnie była prowadzona dyskusja ponieważ nie miałem polskiej instrukcji obsługi sprzedający tłumaczył się instrukcję wysłał do mnie jakiś tam dystrybutor ale nic nie dostałem, zagroziłem że zwrócę drona I nawet rozpocząłem procedurę zwrotu ale w końcu dostałem tą instrukcję i zakończyłem spór i dyskusję bo sprzedający obiecał mi za to całe zamieszanie rekompensatę. W między czasie raz udało mi się do niego dodzwonić i poinformowałem go że na jednym z 4 śmigieł nie świeci dioda stwierdził że nie spotkał się z takim przypadkiem i że po kalibracji powinno być już ok niestety nie jest i dioda dalej nie świeci pisałem przez allegro do niego że chcę zwrócić drina na gwarancję ale nic nie odpisał,  problemem jest to że ten towar widnieje u mnie jako zwrócony i boję się że jak odeślę go na naprawę gwarancyjną to już go nie zobaczę  co mam robić w tej sytuacji 

Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pewnie kupiłeś jakąś tanią podróbkę ,raz mój syn też dostał takiego w prezencie i płakał już po kilku minutach bo dron padł .Ja osobiście założyłem dyskusję oraz wystawiłem opinie o produkcie a sprzedawca sam chętnie oddał mi środki bez odsyłania tego produktu .

oznacz moderatorów
finalX1
#7 Wielbiciel#

1499 zł to raczej nie tania podróbka 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@finalX1 Nigdy nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu, sprzedawcy tylko na to czekał. Teraz poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... o ponowne otwarcie Dyskusji.

Po jej otwarcie złóż w niej pisemną reklamację, ale nie pisz o żadnych gwarancjach, tylko powołaj się na rękojmię. Poczytaj w necie, co to jest rękojmia. W skrócie - trwa dwa lata i masz przy niej zazwyczaj więcej praw, niż przy gwarancji. W reklamacji określ wady i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru. Nie musisz odsyłać jako zwrot na Allegro, możesz odesłać poza Allegro, na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Koszty wysyłek reklamacyjnych pokrywa sprzedawca. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który udzieli Ci wsparcia.

Nie myl też zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z reklamacją z powodu wad lub niezgodności z opisem.

Jeżeli mimo wszystko sprzedawca będzie Ci utrudniał reklamację, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sprzedawca jest informowany o wniosku, wie, czym to grozi, więc prawdopodobnie załatwi reklamację zgodnie z zasadami.

Nie dzwoń do sprzedawcy, wszystko na piśmie, a najlepiej w Dyskusji.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusja może i tak zostać zamknięta po 30 dniach przez Allegro, ty możesz ją zamknąć po 14 dniach jako nierozwiązaną, teraz poproś o ponowne otwarcie:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a  złóż reklamację z rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ Możesz także złożyć wniosek do POK( 14 dni po zakupie), poczytaj jak to działa: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Nie wprowadzaj w błąd. Dyskusja nie może zostać zamknięta po 30 dniach, jeśli kupujący jej nie porzuci i będzie się w niej wypowiadał co pewien czas.

oznacz moderatorów