Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słusznie czy nie trudno odpowiedzieć, jak uzasadnił? Gwarancja jest czymś innym niż reklamacja i najlepiej z tytułu rękojmi, najlepiej zrób to przez dyskusję, masz tam pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@marco2510 istotne jest co masz w karcie gwarancyjnej i co obejmuje, gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem 🙂
Ale możesz reklamować z tytułu rękojmi, spakuj basen wyślij na reklamację z tytułu rękojmi, napisz pismo wzór znajdziesz w necie, nadaj na swój koszt sprzedawca ma w tym przypadku 14 dni na ustosunkowanie się, jak uzna musi oddać za odesłanie, jak nie uzna to poprosisz o pomoc allegro w dyskusji, o ile nie było to spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, ale to musi uzasadnić sprzedawca 😞
Dzięki za pomoc. Spróbuję zrobić to z tytułu rękojmi i odesłać basen. Zobaczę jak się sprawa rozwinie.