anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja.

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Co zrobić gdy sprzedający olewa zgłoszoną reklamacje i nie odpowiada na wysyłane maile. Telefonicznie się dowiedziałem że będzie sprawa przekazana do działu reklamacji ale mimo kilku telefonów i maili od jakiś 3 miesięcy jest zero reakcji.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sofcik86 Rozpocznij dyskusję. Sprzedający będzie musiał przesłać wyjaśnienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mogę na temat tego przedmiotu nic tu zrobić z powodu upływu 180 dni

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sofcik86 Podaj mi proszę numer tego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Podaje 2 numery po których namierzymy przedmiot.

8461741902

37402e32-2216-11eb-a781-876cbb85ff5b

Dodam że sprawę zgłosiłem pierwszy raz w lipcu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sofcik86 Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym w tej sprawie. Mam nadzieję, że to pomoże w pozytywnym rozwiązaniu sprawy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Witam,

Oczywiście sprawa nie wyjaśniona. Sprzedający przysłał informacje że przyśle kuriera po materac. Materac spakowany a kuriera nie widać. Sprzedający chyba nie rozumie że minął czas w którym mógł podjąć kroki gdzie można było rozmawiać.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sofcik86 dziękuję za informację, poprosiłam o ponowny kontakt ze sprzedającym w tej sprawie. Mam nadzieję, że szybko zareaguje i przyśle kuriera po odbiór przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Z jakiegoo tytulu zglaszales reklamację?
Jakiś konkret?

Czy po prostu reklamacja bo nie działa?

oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Reklamacja była zgłoszona za względu na zdeformowany materac podczas zwykłego użytkowania. Miał być materac dość twardy i nawet przez jakiś czas taki był a teraz na której stronie by go nie używać to się do niczego nie nadaje.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Ja wyraźnie pytałem z jakiego "tytułu". Nie pytałem z "jakiego powodu".

Jestem przekonany, że najpierw powinieneś się zapoznać z:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

Poza tym na forum są dziesiątki postów o tej tematyce.
Powodzenia!

oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

Dla mnie to byłą wada towaru. Czy to ma w tym momencie jakieś znaczenie jak sprzedawca nie potrafił przyjąć konkretnego stanowiska przez taki czas?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

De facto Ty masz obowiązek poprawnie złożyć reklamacje.

Zresztą nie będę z Tobą dywagować bo szkoda czasu. Dostales link. Mozesz sobie poczytac w necie lub na forum o tym. Dziesiątki tematów. Dziesiątki stron.

oznacz moderatorów

sofcik86
#7 Wielbiciel#

 Ja też nie mam zamiaru dyskutować z teoretykiem. Wniosek reklamacyjny został złożony poprawnie, zgodnie z instrukcją od sprzedawcy. 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

haha... "teoretykiem" -  rozbawiłeś mnie 😄 dzięki

I dlatego czekasz 3 miesiaca na odpowiedz.

To o czymś świadczy.
Tym bardziej, ze nawet nie potrafiles odpowiedziec na pytanie z jakiego tytulu skladales reklamacje 😄

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Pytanie czy Ty w ogóle złożyłeś reklamację skoro nawet nie potrafisz określić z jakiego tytułu.

Nie każda wiadomość wysłana do sprzedawcy jest reklamacją.

oznacz moderatorów