Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić gdy sprzedający olewa zgłoszoną reklamacje i nie odpowiada na wysyłane maile. Telefonicznie się dowiedziałem że będzie sprawa przekazana do działu reklamacji ale mimo kilku telefonów i maili od jakiś 3 miesięcy jest zero reakcji.
Niestety nie mogę na temat tego przedmiotu nic tu zrobić z powodu upływu 180 dni
@sofcik86 Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Podaje 2 numery po których namierzymy przedmiot.
8461741902
37402e32-2216-11eb-a781-876cbb85ff5b
Dodam że sprawę zgłosiłem pierwszy raz w lipcu.
@sofcik86 Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym w tej sprawie. Mam nadzieję, że to pomoże w pozytywnym rozwiązaniu sprawy.
Witam,
Oczywiście sprawa nie wyjaśniona. Sprzedający przysłał informacje że przyśle kuriera po materac. Materac spakowany a kuriera nie widać. Sprzedający chyba nie rozumie że minął czas w którym mógł podjąć kroki gdzie można było rozmawiać.
@sofcik86 dziękuję za informację, poprosiłam o ponowny kontakt ze sprzedającym w tej sprawie. Mam nadzieję, że szybko zareaguje i przyśle kuriera po odbiór przesyłki.
Z jakiegoo tytulu zglaszales reklamację?
Jakiś konkret?
Czy po prostu reklamacja bo nie działa?
Reklamacja była zgłoszona za względu na zdeformowany materac podczas zwykłego użytkowania. Miał być materac dość twardy i nawet przez jakiś czas taki był a teraz na której stronie by go nie używać to się do niczego nie nadaje.
Ja wyraźnie pytałem z jakiego "tytułu". Nie pytałem z "jakiego powodu".
Jestem przekonany, że najpierw powinieneś się zapoznać z:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/
Poza tym na forum są dziesiątki postów o tej tematyce.
Powodzenia!
Dla mnie to byłą wada towaru. Czy to ma w tym momencie jakieś znaczenie jak sprzedawca nie potrafił przyjąć konkretnego stanowiska przez taki czas?
Tu napisz, działa podobnie jak dyskusja: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
De facto Ty masz obowiązek poprawnie złożyć reklamacje.
Zresztą nie będę z Tobą dywagować bo szkoda czasu. Dostales link. Mozesz sobie poczytac w necie lub na forum o tym. Dziesiątki tematów. Dziesiątki stron.
Ja też nie mam zamiaru dyskutować z teoretykiem. Wniosek reklamacyjny został złożony poprawnie, zgodnie z instrukcją od sprzedawcy.
haha... "teoretykiem" - rozbawiłeś mnie 😄 dzięki
I dlatego czekasz 3 miesiaca na odpowiedz.
To o czymś świadczy.
Tym bardziej, ze nawet nie potrafiles odpowiedziec na pytanie z jakiego tytulu skladales reklamacje 😄
Pytanie czy Ty w ogóle złożyłeś reklamację skoro nawet nie potrafisz określić z jakiego tytułu.
Nie każda wiadomość wysłana do sprzedawcy jest reklamacją.