Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam we wrzesniu konczy mi się 2 letnia reklamacjs na czajnik i nie grzeje wody wiec go odesłałam zgodnie z rozmową telefoniczną.Po odesłaniu nie mogę się skontaktować z sprzedającym jak dzwonie to zaraz się wlacza sekretarka na maila nie odpowiada niewiem co zrobić.Na alegro nie moge dyskusji bo juz po terminie zeby zglosci problem ale generalnie mam jeszcze gwarancje do końca września 2020.
@Gienias11 Nick sprzedawcy masz, więc spróbuj tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jest sezon urlopowy. Może wyjechał?
WREDZIA-W1 po prawie 2 latach dyskusja ?
Gienias11 napisz tu , ale musisz mieć nick sprzedawcy, numer oferty .\
Pozostaje Ci jeszcze Federacja Konsumentów
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/kontakt-ze-sprzedajacym-YLkxdB0l1t8
@Gienias11 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... , albo skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie. Tu masz wyszukiwarkę; https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php