anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
luidzi2000
#7 Wielbiciel#

Witam 

Kupiłem ścisku do drewna po dwóch użyciach a dokładnie 10 dniach zepsuły się więc zrobiłem zwrot do sprzedawcy bo jest dla nich roczna gwarancją.

Czekałem dwa tygodnie i sam musiałem się dowiadywać ale sprzedający pisze że serwis stwierdził moja winę. W jaki sposób mogę stwierdzić że wysłał na gwarancję lub zrobil cokolwiek? Prosiłem o przesłania decyzji z serwisu jakiegoś potwierdzenia cisza. Proszę o Pomoc co można zrobić.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
konto zamknięte
Nie dotyczy

@luidzi2000, pamiętaj o przecinkach, bo jakoś słabo z tym 🙂

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Liczyć czas i nie używać gwarancji

Sprzedawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do reklamacji - jeżeli nie zdążył to ją uznał

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@luidzi2000 Nie wspominaj o gwarancji, zawsze pisz o rękojmi, o reklamacji na podstawie ustawowej rękojmi, masz wtedy większe prawa. Przy rękojmi po 14 dniach milczenia sprzedawcy reklamacja jest z mocy prawa uznana za zasadną i sprzedawca nie może już odmówić zwrotu wpłaty, wymiany albo naprawy na własny koszt, także za odesłanie do naprawy powinien zwrócić. Tego się trzymaj, sprawdź na stronie UOKiK zasady reklamacji. Rozpocznij ze sprzedawcą Dyskusję przez Allegro i domagaj się naprawy, wymiany, zwrotu wpłaty - Dyskusji przygląda się pracownik Allegro i pomaga gdy sprzedawca nie reaguje lub gdy sam go poprosisz o pomoc;

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów