Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze sprzedawcą. Po roku od zakupu towaru (kamery) przestała mi działać kamera. Napisałam problem do sprzedawcy o pomoc w tej sprawie, wg jego maila wysłałam mu film z nagrania niedziałającej kamery. Później nr id kamery i nic dalej nie wyjaśniła się sytuacja.
Proszę o pomoc jak mam to rozwiązać!
Chce odesłać towar niech sprzedawca to sprawdzi ewentualnie naprawi jeśli faktycznie jest uszkodzona.
masz adres do zwrotów w ofercie zakupu to tam odsyłasz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (ściągnij sobie jakiś z netu) reklamację odsyłasz na własny koszt po jej pozytywnym rozpatrzeniu sprzedawca zwraca ci na podstawie kwitu nadania koszt przesyłki
@az1rael napisał(a):pozytywnym rozpatrzeniu sprzedawca zwraca ci na podstawie kwitu nadania koszt przesyłki
Dobrze wiesz, ze to tak do konca nie działa.
@nesia809 Złożyłeś reklamację i sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie, nie musisz odsyłać jak On tego nie chce, może chce Ci zwrócić środki, otwórz dyskusję i tam opisz problem , wygląda ze inaczej niczego nie zdziałasz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Składasz reklamację ,odsyłasz towar a sprzedawca weryfikuje po której stronie nastąpiła wina (złego użytkowania czy wadliwego towaru).
masz raczej problem, ze sobą
złóż reklamację zgodnie z przepisami
i tyle
@RED napisał(a):masz raczej problem, ze sobą
Wyjaśnij mi proszę to jakże yntelygentne "zdanie".