anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

nesia809
#7 Wielbiciel#

Mam problem ze sprzedawcą. Po roku od zakupu towaru (kamery) przestała mi działać kamera. Napisałam problem do sprzedawcy o pomoc w tej sprawie, wg jego maila wysłałam mu film z nagrania niedziałającej kamery. Później nr id kamery i nic dalej nie wyjaśniła się sytuacja. 

Proszę o pomoc jak mam to rozwiązać! 

Chce odesłać towar niech sprzedawca to sprawdzi ewentualnie naprawi jeśli faktycznie jest uszkodzona. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg#

masz adres do zwrotów  w ofercie zakupu to tam odsyłasz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (ściągnij sobie jakiś z netu) reklamację odsyłasz na własny koszt po jej pozytywnym rozpatrzeniu sprzedawca zwraca ci na podstawie kwitu nadania koszt przesyłki

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

 


@az1rael  napisał(a):

pozytywnym rozpatrzeniu sprzedawca zwraca ci na podstawie kwitu nadania koszt przesyłki


Dobrze wiesz, ze to tak do konca nie działa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@nesia809 Złożyłeś reklamację i sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie, nie musisz odsyłać jak On tego nie chce, może chce Ci zwrócić środki, otwórz dyskusję i tam opisz problem , wygląda ze inaczej niczego nie zdziałasz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Składasz reklamację ,odsyłasz towar a sprzedawca weryfikuje po której stronie nastąpiła wina (złego użytkowania czy wadliwego towaru).

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

masz raczej problem, ze sobą

złóż reklamację zgodnie z przepisami

i tyle

 

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@RED  napisał(a):

masz raczej problem, ze sobą

 

 


Wyjaśnij mi proszę to jakże yntelygentne "zdanie".

oznacz moderatorów