anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Fabi1991
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Witam, 

Zareklamowałam u sprzedającego dwie pary spodni. Wiedział o  tym, bo pytałam czy jest możliwość reklamacji.  Wysłałam spodnie, minęło ponad kilka miesięcy i nie uzyskałam żadnej informacji. Nie mam ani spodni, ani pieniędzy. Z tym użytkownikiem nie można się w ogóle skontaktować. Wygląda jakby zapadł się pod ziemię, bo ani nic nie sprzedaje, nie odpisuje, ani nie odbiera telefonu. Zorientowałam się, że teraz widnieje pod inną nazwą użytkownika, bo nick jest niemal identyczny, adres i nazwisko również się zgadza, sprzedaje też te same produkty.

Nie wiem co robić w tym przypadku..

Proszę o pomoc. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Fabi1991 Jeśli nie możesz skontaktować się ze sprzedającym, rozpocznij proszę dyskusję w tej zakładce. Wówczas sprzedający będzie miał 24 godz. na odniesienie się do sprawy (czasu nie liczymy w weekendy oraz święta), a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić nas o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Fabi1991
#7 Wielbiciel#

Problem w tym, że nie mogę rozpocząć dyskusji, ponieważ minął określony na to czas. Reklamowane spodnie odebrane zostały 12.12.2022  i od tego czasu nie ma kontaktu ze sprzedającym. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fabi1991 Rozumiem, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Podaj mi proszę numer tego zamówienia, pomożemy Ci  🙂 

oznacz moderatorów

Fabi1991
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

3859ea14-3ffb-11eb-b71f-17a45df1714d
 
Proszę i dziękuję 🙂  
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Fabi1991
#7 Wielbiciel#

Czy w dalszym ciągu mam to uzupełnić? 🙂 Ponieważ, nie można tu zaznaczyć produktów, których dotyczy problem. Są dostępne tylko zakupy sprzed miesiąca 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fabi1991 Dziękuję. Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie (31591556). Wysłaliśmy również upomnienie do sprzedającego. W razie problemów oczywiście nie zostawimy Cię bez pomocy i udostępnimy Ci możliwość złożenia wniosku o zwrot środków w ramach Allegro Protect. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dodam że po 24godz >jak nie odpowie to poproś o pomoc Allegro uważaj bo po 30 dniach dyskusja zamyka się automatycznie, wcześniej >po 14dniach odznacz jako nierozwiązaną, oczywiście jak będzie taka potrzeba.

oznacz moderatorów