anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:44570449
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie, mam problem z zgłoszeniem reklamacji, sprzedawca zarządzał odemnie filmiku z nagraniem nie działającego kabla który był u niego zakupiony, twierdzi że tylko tak może zweryfikować czy to "jego" sprzęt. Po prosiłam o formularz reklamacyjny i oczywiście jakim przewoźnikiem można do niego sprzęt wysłać. Pan w wiadomości był bardzo opryskliwy, więc postanowiłam zadzwonić do niego, ku mojemu zdziwieniu nakrzyczał na mnie, i cytuję "czy Pani myśli że ja nie mam swojego prywatnego życia" Szok!

Proszę o podpowiedź co mogę zrobić aby uzyskać wymianę lub zwrot gotówki za nie działające urządzenie.

Z góry dziękuję za informację. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:44570449 w szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,,,  , użyj go .

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44570449 Najlepiej jak złożysz reklamacje przez dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Skoro chce filmik to wyslij mu filmik inaczej odrzuci reklamacje i tyle wywalczysz. Odsylasz czym chcesz pod adres zwrotu z oferty zakupu dokladasz pismo reklamacyjne wzor dowolny ze swoimi danymi osobowymi wysylasz przesylka rejestrowana z nr paczki i patrzysz kiedy dojdzie i liczysz 14dni od odebrania

oznacz moderatorów