Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, mam problem z zgłoszeniem reklamacji, sprzedawca zarządzał odemnie filmiku z nagraniem nie działającego kabla który był u niego zakupiony, twierdzi że tylko tak może zweryfikować czy to "jego" sprzęt. Po prosiłam o formularz reklamacyjny i oczywiście jakim przewoźnikiem można do niego sprzęt wysłać. Pan w wiadomości był bardzo opryskliwy, więc postanowiłam zadzwonić do niego, ku mojemu zdziwieniu nakrzyczał na mnie, i cytuję "czy Pani myśli że ja nie mam swojego prywatnego życia" Szok!
Proszę o podpowiedź co mogę zrobić aby uzyskać wymianę lub zwrot gotówki za nie działające urządzenie.
Z góry dziękuję za informację.
@Client:44570449 w szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,,, , użyj go .
@Client:44570449 Najlepiej jak złożysz reklamacje przez dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Skoro chce filmik to wyslij mu filmik inaczej odrzuci reklamacje i tyle wywalczysz. Odsylasz czym chcesz pod adres zwrotu z oferty zakupu dokladasz pismo reklamacyjne wzor dowolny ze swoimi danymi osobowymi wysylasz przesylka rejestrowana z nr paczki i patrzysz kiedy dojdzie i liczysz 14dni od odebrania