Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc czy jest ktoś w stanie pomóc, kupiłem przedmiot który był niesprawny odesłałem podając przyczynę a sprzedający nie chce zwrócić pieniążków tylko na siłę strasząc mnie wysyła mi towar ,którego już nie potrzebuję bo dokonałem u innego sprzedawcy zakupu
Jeśli zwracasz towar uszkodzony to sprzedający ma prawo obniżyć jego wartość nawet do 1 grosza. Zastanów się czy takiego rozwiązania oczekiwałeś.
@bzrzeznik tu masz mail na porady do uokiku opisz im sytuację dzisiaj to w polowie przyszłego tygodnia dostaniesz odpowiedź zdziwisz się. porady@dlakonsumentow.pl
@bzrzeznik ja myśle że całe nieporozumienie wynika z formularza allegro myśle że było tak popraw mnie jeśli sie myle:
1) kliknałeś zwróć całość lub częśc zakupu
2) dalej byłu powody zwrotu: "odstepuje bez podania przyczyny", "zakup przez pomyłke", dalej były kolejne powody m in: "produkt uszkodzony ale paczka jest cała " i prawdopodbnie własnie ten powód wybrałeś
3) nie doczytałes że o ile pierwsze z powodów sa oznaczona jako " odstąpienie od umowy" - i tutaj oczywiście obowiązuje 14 dniowy termin oraz żądanie zwrotu środków to juz kolejne powody zwrotu towaru w formularzu allegro sa oznaczoane jako REKLAMACJA
I tutaj sprzedawca postąpił zgodnie ze swoją wiedza ponieważ w formularzu widział ŻE SKŁADASZ REKLAMACJE a nie że odstępujesz od umowy. I w tej sytuacji postąpił zgodnie z prawem i tutaj zgadzam sie z @az1rael - sprzedawca po prostu wymienił produkt na wolny od wad. Takjak to sie standardowo robi w przypadku reklamacji.
Moim zdaniem całe zamieszanie jest wynikiem nieczytelnego formularza allegro gdzie kupujący jes przekonany że odstepuje od umowy ( i tutaj Twoje oczekiwania byłyby słuszne) natomiast sprzedajacy otrzymuje komunikat że kupujący składa reklamacje . I tak też sie sprawą zajmuje.
Oczywiście to moje przypuszczenia że właśnie ak to było jeśłi sie myle to mnie popraw.Sytuacja z nieczytelnym formularzem zwrotów i reklamacji była już kilkukrotnie poruszana lecz póki co niestety allegro nic w tej kwestii nie zrobiło. A wystarczyłby dwa osobne formularze jeden do odtsapienia o dumowy , drugi do reklamacji i takich przypadków jak Twój w ogóle by nie było
Mam nadzieje że dojdzece ze sprzedajacym do porozumienia.
Kolego mogło i tak być choć ja wyraźnie w w wiadomości przez Allegro gdzie piszą ze jacy to nie sa happy ze u nich kupiłeś bardzo Ci dziękują napisałem wyraźnie że zwracam towar i oczekuję zwrotu kasy, odpisali proszę reklamować towar mój odpis był krótki nie interesuje mnie reklamacja
@bzrzeznik nie gorączkuj się na początku napisałeś że odesłałem podając przyczynę więc wszyscy zrobili z tego że reklamowałeś, teraz piszesz Kolego mogło i tak być więc jak byś wybrał pierwsze - odstąpienie to masz rację sprzedawca ma Ci oddać do 14 dni kasę, ale jak wybrałeś drugie to jak sam nagłówek świadczy złożyłeś reklamację !!!! i sprzedawca tak to potraktował, więc po co te nerwy 😉