Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Kolejny raz z rzędu, pomimo gwarantowania dostawy w kolejny dzień roboczy (tutaj akurat był czwartek) przesyłka się opóźniła i była próba doręczenia w sobotę. Była to przesyłka do siedziby firmy, jak 99% moich zakupów na Allegro. Jest to strata czasu dla Kuriera, który musi podjeżdżać i jeszcze dzwonić do klienta z pytaniem o obecność. Przydałby się jakiś haczyk do zaznaczenia typu: "Dostawa tylko w dni robocze".
Pozdrawiam!
@S0NGOKU Nie ma czegoś takiego jak "gwarantowanie dostawy". Wszystkie informacje o dostawie to PROGNOZY/PRZEWIDYWANIA. System wylicza średnią czasu dostawy z wielu dostaw. Czyli sprzedawca wysłał 100 przesyłek, 98 z nich dociera pod wskazany adres następnego dnia. Skuteczność wynosi 99,8% i system we wszystkich ofertach prognozuje dostawę następnego dnia dla wszystkich zamówień mimo tego, że dwóch klientów na 100 nie otrzymało paczki następnego dnia.
Żaden przewoźnik nie gwarantuje dostawy w 24h. Każdy przewoźnik ma własny regulamin, który stoi ponad prognozami allegro i w zakresie tego regulaminu odpowiada przewoźnik. Nad tymi regulaminami jest oczywiście prawo pocztowe, które również nie zawiera żadnych zapisów o dostawie w 24h.
To, że klienci otrzymują towar w 24h to zasługa sprawnych sprzedawców, którzy uwijają się jak mogą, aby nadać przesyłki, jak również firm kurierskich, które również robią co mogą, aby skrócić czas dostawy poniżej regulaminowych 3 dni roboczych.
Zamiast narzekać lepiej wbić sobie do głowy, że zakupy na odległość obarczone są ryzykiem. Między nadaniem przesyłki, a jej doręczeniem może wydarzyć się wiele nieprzewidzianych sytuacji. Dlatego żaden przewoźnik nie strzela sobie w stopę zapisami regulaminu, które nakazują mu dać gwarancję dostawy 24h.
Ja wszystko wiem i nie narzekam, chcę ułatwić życie kurierowi, który w tym czasie mógłby już dostarczać kolejne paczki, a moja zostałaby w magazynie czekając na dzień roboczy. Tylko tyle.
@S0NGOKU Ten system chyba tak nie działa. Tzn. nie rozróżnia paczek, która do firmy, a która nie. I tak sobie paczki jeżdżą...
To wiadome, dlatego zaproponowałem opcję "Dostawa tylko w dni robocze", ale może rzeczywiście być kłopot z wdrożeniem tego dalej w systemach firm logistycznych.